Testeig d'addons de l'Estàndard

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#21
El MRAP el vaig provar i s'havia de polir, el gir era molt dolent. Han tret un update i el mirare.

He vist també aquest altre addon, el Burnes Armories - M1A1 AIM/M1A2 TUSK Tanks, l'han fet perque es faci servir amb l'AGM. Son els M1A1 i A2 per l'A3, amb l'interior fet. Crec que no te mes, es purament estètic, tenir un interior de tanc. No se si ficar-ho, ja que si be tenir l'interior mola i ajuda a la immersió, no te cap utilitat, ens passarem tota l'estona mirant les òptiques sense veure l'interior.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#25
Re: Fil oficial Estàndard

Viper said:
Diplock said:
El que estari bé incloure és enemics moriscos i algun mapa estil takistan que jo trobo a faltar pelar penya amb kalashnikovs
Faré un cop d'ull a veure que trobo.
L'altre dia vam estar mirant en ZeroQ i jo i ell va trobar aquest que te bona pinta, el CAF Aggressors. Vam descartar molts altres perque requerien molts addons addicionals. Aquest no requerix cap i es exactament el que proposaves sembla ser, però encara l'hem de provar be, perque son molts megues.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#27
Be lot de possibles addons nous.

M32
http://www.armaholic.com/page.php?id=26659
Es simplement la M32 que ja teniem a l'ArmA2+ACE2, el llançagranades de tambor, que es un assassí de masses. S'ha de provar abans clar.

Zehn's Advanced GPS, Laser Designator and Rangefinder Mod
http://www.armaholic.com/page.php?id=26646
Mira ZeroQ el que son les casualitats, ahir parlant d'això i avui treuen un addon. Es un sistema que inclou un Telèmetre avançat i un GPS avançat. El sistema te molt bona pinta, el Telèmetre, te diferents opcions, zoom per escales no gradual, diferents tipus de mesures i pot connectar amb el GPS avançat. El GPS avançat dona mes informació, i ex mes precís, amb coses per tocar.
Primer s'ha de provar i consultar a l'AGM a veure si pensen ficar res de semblant.

ACRE2
http://www.armaholic.com/page.php?id=19324
Si senyors, ningú s'ho pensava, però han llançat l'ACRE per l'ArmA3 de manera oficial. Personalment no veig cap necessitat de canviar ara a l'ACRE2, el TFAR va de meravella, però li donaré un cop d'ull per curiositat.
 
#30
Jo el tema del ACRE2 ho pensaria, no es la primera vegada que tenim problemes dintre d'una missió pel TFAR jo mateix per exemple les ultimes missions he reinstalat TFAR 2-4 cops i segueix fent el mateix amb el canal alternatiu que avegades funciona o no o per exemple es canvia de canal de tant en tant, etc. Problemes també al carregar els perfils que es torna tonta i es te que agafar un altre.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#31
Es que aquí precisament tenim una experiència molt pitjor amb l'ACRE que no pas amb el TFAR, l'ACRE ha donat moltíssims problemes a la gent, i en canvi el TFAR ens ha anat a tots molt millor. Fins ara els problemes que hem tingut amb el TFAR a sigut pels perfils, i l'únic que s'ha de fer es deixar la radio del perfil i agafar una nova, de fet podríem plantejar-nos no ficar les ràdios als perfils, i aixi tallem el problema d'arrel.
S'ha de provar l'ACRE si, però de base m'agrada mes el TFAR que no pas l'ACRE del A2 i ens ha donat menys problemes.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#33
Val aquesta es la resposta que m'ha donat l'autor del TFAR sobre els canals.

It is classical "dublicate radio id" issue. Just do not store radios into VAS loadouts. Probably will be fixed in next version.
Es a dir, que es un error clàssic que es soluciona no desant les ràdios als perfils, però que igualment a la pròxima actualització ho solucionen.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#34
He estat testejant els addons per crear host sense servidor dedicat. I aniré publicant els errors de compatibilitat trobats.

Addons incompatibles entre si, en aquesta combinació mínima. Cal tenir en compte que tots es carreguen amb CBA, i mirar be els signes de + o - addon.
AGM + ASDG_JR + DAR_HMWV (de vegades funciona)
AGM + ASDG_JR + DAR_HMWV + AC130X_A3
AGM + ASDG_JR + DAR_HMWV + MaxxPro
Combinacions valides.
AGM + ASDG_JR + STI
Tots + STI - DAR_HMWV
Tots + STI - DAR_HMWV - AGM
Tots + STI - DAR_HMWV - ASDG_JR

UPDATE: Jo pel que veig, crec que el problema està en l'AGM, ASDG_JR o DAR. Sembla que certes combinacions no funcionen.
La manera mes facil de solucionar-ho de moment per si algú vol fer de Host (no dedicat) es llança tot menys el ASDG_JR. Sense això, no podreu posar els accessoris de les armes a totes les armes, si no nomes per les quals s'han fet, però es que la resta d'addons son molt mes importants. En tot cas recordeu que això nomes afecta al Host i per tant la resta podeu llançar el simulador amb tots els addons, i funcionarà tot.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#35
He estat provant ACRE 2 sense cap problema a excepció del funcionament mateix de la radio. Tinc la impressió que ACRE 2 és una simulació de les ràdios (AN/PRC-148 de moment) i supera en aquest aspecte supera el TFAR. No obstant, no he pogut provar els altres aspectes que semblen ser prometedors com l'encriptació de radios, decodificació, etc. ni he pogut provar de forma extensiva el funcionament bàsic ni la radio de vehicles.

Les primeres impressions són bones, però falta provar-lo en alguna partida ...
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#37
Punt 1: Aquest mod https://forums.bistudio.com/topic/18593 ... ed-asr-ai/ és una versió millorada de ASR AI que fa que el següent:

  • La IA es cobreix darrere objectes.
  • La IA contra ataca si han detectat una amenaça.
  • En edificis la IA intentarà posar-se de genolls o canviar de posició per evitar estar sota foc.

L'he provat i va molt bé. De fet ho posaran a la versiò bàsica de AI quan L'autor principal tingui temps.

Punt 2: Ara per ara fem servir la versió script de DAC. Utilitzant la versió addon millorarem el rendiment i, a més a més, no crea dependències. Utilitzant la plantilla que he creat, es pot desactivar/activar a l'inici de la missió i no cal posar cap mòdul a l'editor.