SWAT 4

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#1
No sé si coneixeu aquest joc, és una mica vell però és molt divertit. Com el seu nom indica va d'un equip de policies SWAT, has de passar les missions intentant detenir els dolents i rescatant els civils i per fer-ho tens el diferent equipament que porten aquest tipus de policies, granades de llum, gas, tassers, escopetes etc.

Com que és un joc vell i crec que ja no el venen us el podeu descarregar i podem jugar-hi amb game ranger. Jo mai hi he jugat on-line però pot ser molt divertit.

Us deixo un video d'un paio jugant (tot i que no en sap massa ja que pels civils que no cooperen no cal malgastar una granada, els pots enrampar o tirar-los esprai de pebre als ulls ç:D )
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rG99zF1YfHE&feature=related[/youtube]
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
El SWAT 4 estava molt be, encara el tinc original, el 3 també era molt bo, eren molt semblants als Rainbow Six (el originals, no els últims que son unes merdes arcades).
El SWAT esta molt be perquè es molt tàctic, has d'estudiar be la situació, i l'assalt s'ha de coordinar molt be, a mes tens moltes opcions, no nomes matar enemics, els pots neutralitzar amb tasser, boles de pebre, els pots emmanillar, etc... A mes durant la missió pots trobar pistes que t'indiquin on cercar la víctima, i coses aixi. La pega que tenia es que te poques missions, i un cop te les has feta un parell de vegades, la cosa pràcticament ja no varia. Però es un bon simulador tàctic de forces especials policíaques.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#3
Bé per internet he vist que la gent crea mapes nous i es poden baixar. I també que es va fer una expansió que a Espanya no es va vendre, l'estic baixant a veure què tal és.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#4
Ara he estat provant l'expansió i no sembla que tingui masses novetats a part de mapes nous. L'unic nou que he vist és que pots tirar barretes lluminoses per marcar que has passat per algun lloc (això es podia fer al SWAT 3) i també hi ha un taser nou que pot tirar dues descarregues seguides.
Si algú s'ho vol descarregar us puc passar l'enllaç per privat.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#6
Ara he fet la segona missió i pel que veig a cada missió et van donant armes noves, per lo que si que hi deuen haver novetats. En aquesta segona em donaven un llança granades que la veritat no el trobo gaire practic.