Suggerència: Repositori de mods històrics

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#1
Hola,

Doncs crec que estaria bé disposar d'un repositori opcional (com tenim el de mapes o el de coses varies) pero de mods basats en periodes històrics com WW2 o Vietnam.

Així tindriem una mica mes de ventall i varietat i podriem jugar missions un tant diferents sense haver de demanar que la gent es baixi expressament un mod per una missio determinada i garantint que tots tenim la mateixa versió.

Per ara jo posaria dos mods:

Iron Front ArmA 3 Lite
The Unsung Vietnam War Mod - http://www.armanam.eu/

Al Iron Front ja hem jugat alguna vegada i estaria bé estandaritzar la versió. Per altra banda l'Unsung te una pinta boníssima (no val l'excusa dels models Silver :çnopas: ), l'he estat provant i la veritat es que tot i que la qualitat d'alguns models es antiga (ArmA 2 style) està molt ben treballat a nivell de jugabilitat, fidelitat històrica i quantitat de contingut. A més no es possible de baixar des del Workshop ja que tenen una política que ho impedeix.

[youtube]BgyU5_55fcw[/youtube]

Tampoc faria falta actualitzar-lo gaire ja que l'Unsung treu una versió cada 6 mesos aprox i l'Iron Front cada 2-3 mesos.

Que en penseu? ç;)
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#3
Atunero said:
Per altra banda l'Unsung te una pinta boníssima (no val l'excusa dels models Silver :çnopas: ), l'he estat provant i la veritat es que tot i que la qualitat d'alguns models es antiga (ArmA 2 style) està molt ben treballat a nivell de jugabilitat, fidelitat històrica i quantitat de contingut.
1. La qualitat dels models i les textures del mod Unsung és en general pessima, seria nivell Arma 1 (alguns inclús nivell OFP).

2. L'Iron Front original té qualitat Arma 2 i és una p. passada. La qualitat restringida del Lite és passable, però millor que la del Unsung. :çamor:

2b. Ara l'IronFront Lite porta annexat models i mapes del I44 (requereix el CUP maps).

3. No crec que calgui un repositori de mods que ocupen una burrada de MB i que comporten ser actualitzats cada 3-6 mesos si en els últims anys hem fet un nombre minuscul de partides (jo en recordo dos). Si els fessim servir amb relativa freqüència aleshores si.

4. Si mai es fa un repositori històric cal considerar també el mod CSA 38, els uniformes són lamentables però inclou molt d'armament fixe i vehicles de qualitat.

5. En general opino que ens hauriem de centrar amb mods de qualitat. Tot i que en els casos històrics on hi ha poc a escollir té sentit fer excepcions.

Conclusió: Per motius d'eficàcia i comoditat, crec que als repositoris nomes hi hauria d'haver mods que és facin servir amb una freqüència mínima, especialment si són de gran tamany. Si algun dia fem servir aquests mods amb relativa freqüència i hi ha espai disponible, aleshores em sembla molt bé incloure'ls.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#4
SilverArrow said:
Atunero said:
Per altra banda l'Unsung te una pinta boníssima (no val l'excusa dels models Silver :çnopas: ), l'he estat provant i la veritat es que tot i que la qualitat d'alguns models es antiga (ArmA 2 style) està molt ben treballat a nivell de jugabilitat, fidelitat històrica i quantitat de contingut.
1. La qualitat dels models i les textures del mod Unsung és en general pessima, seria nivell Arma 1 (alguns inclús nivell OFP).

2. L'Iron Front original té qualitat Arma 2 i és una p. passada. La qualitat restringida del Lite és passable, però millor que la del Unsung. :çamor:

2b. Ara l'IronFront Lite porta annexat models i mapes del I44 (requereix el CUP maps).

3. No crec que calgui un repositori de mods que ocupen una burrada de MB i que comporten ser actualitzats cada 3-6 mesos si en els últims anys hem fet un nombre minuscul de partides (jo en recordo dos). Si els fessim servir amb relativa freqüència aleshores si.

4. Si mai es fa un repositori històric cal considerar també el mod CSA 38, els uniformes són lamentables però inclou molt d'armament fixe i vehicles de qualitat.

5. En general opino que ens hauriem de centrar amb mods de qualitat. Tot i que en els casos històrics on hi ha poc a escollir té sentit fer excepcions.

Conclusió: Per motius d'eficàcia i comoditat, crec que als repositoris nomes hi hauria d'haver mods que és facin servir amb una freqüència mínima, especialment si són de gran tamany. Si algun dia fem servir aquests mods amb relativa freqüència i hi ha espai disponible, aleshores em sembla molt bé incloure'ls.
Sembla que li tinguis tirria a l'Unsung per algun motiu :çno: . Jo el porto jugant des de l'ArmA 2 i mai m'ha semblat un mod de poca qualitat, ans el contrari, jo crec que es un dels mods mes ben treballats d'ArmA 3 i l'únic que recrea la guerra de Vietnam (tot s'ha de dir). Per altra banda he posat l'Iron Front perque es el mod de WW2 mes complet i estable actualment, cert que hi ha altres mods que pinten bé (Faces of War, Westwall, CSA38) pero o bé son poc complets o bé estan encara en fases pre-alpha o directament no han sortit, per això vaig a lo segur.

I la quantitat de GB no hauria de ser un problema a dia d'avui, tanmateix per aixo es un repositori opcional. I en quant a missions, probablement més d'un s'animaria a fer-ne (jo per exemple), precisament s'en juguen poques perque no tenim els mods i ja sabem que passa quan algu no te el mod descarregat...
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Segurament tots tenim mods que ens agradaria posar al repositori, uns del Vietnam, d'altres de la 2GM, d'altres de la peli Predator ç;) . Ara mateix em passat de tenir 1 repositori, a tenir-ne 4. La creació, pujada i manteniment d'un repositori porta feina, de 4 encara més. S'han d'establir uns límits raonables sobre els repositori que fem servir.
Aquí no hem jugat pràcticament mai amb un mod de Vietnam o de la 2ªGM, i no perque no ho tinguéssim en un repositori, perque baixar-ho de la web oficial dels propis mods no costa gens ni mica, si no que simplement no hi ha hagut tant d'interès. Per tant, si voleu fer partides amb mods de poc us, no cal tenir un repositori ç;) . El repositori està pensat no per un mod, si no per un conjunt d'addons, que al ser uns quants, si ho tenim tet en un clic millor, i que a més estiguin configurats els addons per a tothom iguals. S'agraeix el suggeriment, però és millor per a vosaltres i per al manteniment del repositori mateix, que els addons de poc us, i que surten de la dinàmica normal, els baixeu pel vostre compte :çsi: .
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#6
Hi estic d'acord en no posar-ho al repositori. El que no m'oposo en absolut és a fer una partida al Unsung o a WW2. La partida de Kasserine va ser diferent i entretinguda!

Fa temps que en vull fer una amb el Unsung. A veure si ara que tinc una mica més de temps m'animo a fer-ne una.