Substitució VAS per Virtual Arsenal propi de Bohèmia.

He estat provant el Virtual Arsenal propi de bohèmia en una missió i és un altre món. Va moltíssim mes ràpid en la càrrega i molt mes intuïtiu. Pots carregar perfils, mostra la capacitat que pots portar(pes) mentre vas carregant els objectes que vols a la roba, motxilla, armilla. És mes fàcil posar accessoris a les armes ja que solament et surten les compatibles. També carrega totes les armes dels addons/mods i no et treu de la missió ni res, t'apareixen les opcions en el mapa/missió actual.

Únicament cal posar aquesta línia a la caixa.

["AmmoboxInit",[this,true]] call BIS_fnc_arsenal;

I per Viper estalvia molt temps a crear perfils, solament ha d'exportar i nosaltres fer copy/paste. No fa falta que faci una missió perquè anem guardant etc.

OMSmolina

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Gràcies, ara em funciona, l'altre dia feia el mateix i no em sortia, alguna cosa devia fer malament jo.

L'Arsenal està molt be, es bo que tinguem això per defecte i no com script extern, però hi han algunes coses que no m'agraden.
Per una banda ja sabeu que jo no soc partidari de la vista en tercera persona, però be, en teoria a base dona igual.
No he trobat cap manera d'agafar la munició, no veig una casella per fer-ho, i a les opcions de les armes surt tot menys la munició per agafar.
Tampoc he trobat cap manera de poder agafar mes d'un tipus de GPS per exemple, el VAS tampoc ho deixava fer sempre, però estaria be que haguessin ficat l'opció, ja que hi han diferents objectes que van a la casella GPS però que no fan el mateix i funcionen de manera complementaria.
Hagués estat be que l'opció d'exportar també permetes exportar un sol fitxer amb diferents perfils o un fitxer per cada perfil. Però millor això que com abans si senyor.

P.D: En Molina m'ha dit que per agafar la munició, has de seleccionar la peça de roba on vols ficar-la, i llavors et surten a la dreta les opcions. El problema es que no veiem que es pugui agafar munició d'armes que no portem a sobre.