Si t'en vas no tornes

3 Juny 2011
783
0
0
#1
O això sembla que em vol dir l'Arma, perquè es impossible jugar online, i m'estic començant a cansar de veres. Després de tants mesos i les vacances que s'acosten, m'animo a tornar a jugar, instal l'Arrowhead i Arma II originals.

Després de tres milions i mig d'hores per descarregar, instal·lar els 400 patchs per tenir-ho tot actualtizat (Arma 2 a la 1.11, i Arrowhead a la 1.62, no?), que ho he hagut de mirar i cercar jo, (el nou SixUpdater es com una merda però sense el com). Amb el Six descarrego l'I44 i el DayZ, i tachaaaan, amb cap dels dos puc fer absoultament res.

Amb l'I44 hem salta un error al conectar-me a qualsevol server que diu que tants arxius i els de la seva mare "no están firmados por una clave aceptada en este servidor". Ni en aquest servidor ni a cap altre, sembla.
Amb el DayZ és encara més divertit, perquè tot va perfecte fins que a la pantalla de càrrega diu que hi ha hagut un error, i que torni a conectar-me :çsi:



Estic a punt de llançar el PC contra la paret, si algú sap si això té remei, que es presentí per aqui :evil:


Gracies ç;)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Sobre l'error del DAyZ no se que dir-te. Sobre l'error de les signatures de l'arxiu, al 6U li tens que dir l'opció de instalar mods i processar BIkeys. Espero que, com a mínim, la versió pelada, necessària per a aquesta nit, et funcioni correctament!
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#3
Pensava que ahir ho havia arreglat, però que va. Amb l'I44 ara em diu en el 90% dels casos "Error al conectar", sense cap error de res. M'he pogut conectar a alguna Sandbox. Amb el DayZ segueix-ho amb les mateixes.

No sé on és això que dius del 6U de les BIkeys. Jo a la web del Six-Updater només puc descarregar la porqueria del PlayWithSix, que casi no deixa configurar res, ni et diu si uses la versió correcta.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#4
Pot ser que sigui un tema de CBA? Per que desde que el vaig instalar ja no em dona els errors, però segueix sense funcionar. Potser em falta algún CBA_OA o coses així.