Servidor operatiu d'Arma 2

16 Juny 2010
88
0
0
Barcelona
#1
Senyors, bones noticies per a tots.

Tenim el server "Cavallers del Cel" d'Arma2, operatiu i en marxa. çXD

"CAT Cavallers del Cel" es el nom pel que podreu trobar-lo.

Simplement filtre per "CAT" i el tindreu en primera plana.

La contrasenya temporal es "cat".

El trobareu una mica buit perque està nou de trinca, però en pocs dies anirem penjant mission en Català i exclusives pel nostre plaer. De moment em deixat una "Domination", en anglés, on podreu anar fent les primeres trobades i entrenar de valent.

És l'inici d'una nova etepa i tot gràcies a vosaltres, així que disfruteu-lo.



:çseny:
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#3
Enhorabona a tots els cavallers! Aquest és un petit pas per el grup de l'Arma 2 però és un gran pas per la comunitat. ç:D O millor al revés? ç?| ç:D

FELICITATS!
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Tinc una suggeriment, no seria millor tenir el server sense password, aixi la gent nova podria entrar i preguntar, si el tenim tancat no farem molta publicitat crec jo. Crec que penses com jo JCarrest i que has posat la contrasenya ara per començar únicament, però ho comento igualment per si de cas.

P.D: Tinc un altre suggeriment, hi ha servers que els amos del server han modificat una domination al seu gust, i entre d'altres coses es pot posar una imatge quan carrega el mapa i es podria mirar de traduir la domination aquella al Català tambe :çseny:

P.D2: De moment el servidor no apareix a la llista de servers, teniu que accedir per IP directa (boto Remote).
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#5
És possible que el servidor només sigui privat. Jo recordo que al clan del Red Orchestra que vaig muntar fa temps, quan vem llogar el servidor si el posavem privat era molts més barat... No sé si es el cas, però tot és possible... :jugarjoy:
 
16 Juny 2010
88
0
0
Barcelona
#6
Et dono tota la raó. Ara es simplement per que estel fent unes proves test. Mes endavant el tancarem exclusivament per les missions programades.

La dominatio serà modificada al català, estrictament al tema. Ja la he adaptat a 16 players que són exactament els slots que tenim.

El server surt a la llista i no farà falta la ip, el que ara mateix fa extranys perquè estel pujant illes per tenir dferents escenaris.
Dintre de poc pasaré l'enllaç per la descarrega de les mateixes.

:)