Servidor caigut!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Be, com ja heu notat desgraciadament, aquests dies no funcionava res, ni web, ni fòrum ni TS. Això ha coincidit amb la renovació del domini cavallersdelcel.cat. Porto des del diumenge a base de tiquets i trucades a OVH per solucionar-ho, però al final he estat jo qui he trobat la solució, perquè el servei d'atenció nomes ha fet que fotre pals de cec i desentendre del problema. En principi esta solucionat, encara que no descarto que es pugui tornar a caure, ara per sort ja se on falla. Dispenseu les molèsties ocasionades, i mireu de fer una setmana o dues de activitat intensa, per compensar l'inexistència de partides degut al problema tècnic.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#2
mes important que aixó de recuperar el temps, es tenir un pla B. Vaig estar en un altre comunitat a on ens van hackejar el forum i ho vam perdre TOT, ademés, els hackers van donar el forum de baixa. D'aquella aventura es van treure una serie de lliçons importants.

1.- Crear un forum en un server gratuit qualsevol, per exemple a http://www.foroactivo.com/ perque tothom s'ho pugui ficar en els seus favorits. D'aquesta manera, si mai pasa res, sabem a on anar a parar. Aquest forums no costen res i nomes requereixen que de quan en quan, algú hi posi un acudit per manternir-lo actiu.
2.- Al registrar-nos deixem els correus electronics que queden registrats en el control d'usuari del forum. El administrador te de tenir aquest correus perque si hi ha qualsevol cosa, poguer avisar als membres de CC
3.- No se si tenim un backup dels temes del forum, pero realment, si algún dia hi ha una perdua d'informació, aqui hi han tutorials i molts links que es perdrían. Cal la pena que cada cap de grup faci un backup dels temes importants en el seu foro respectiu, i l'administrador tindría de fer-ho del forum general.

I per ultim, pero no menys important, el tema del Team Speak.

4.- Encara que a l'altre comunitat no feiem servir TS, si que es cert que en aquest cas, fins que en Gosdatura no va trovar una solucció que de tan práctica i senzilla unicament es pot calificar de genial, estavem una mica perduts. Es tracte de entrar al servidor public de Team Speak (está per defecte) i obrir una habitació de conversació amb el nom de Cavallers del Cel amb contrasenya d'acces CAT. Quan no hi ha ningú, l'habitació desapareix, pero si hi arriba algú, unicament te de crearla de nou i ja tenim TS. Si arrives , unicament tens de buscar si hi es i entrar-hi, i si no hi es, crear-la.

Si algu te altres sugerencies, estaría be escoltar-les
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
1.- Un fòrum gratuït per una caiguda puntual com son aquests casos no fa falta, la resta si es bona idea.
2.- Si això es error meu, em faré una copia dels mails mes importants.
3.- Això ja ho vaig fent des de el primer dia, tinc backups de tot, el problema es que les backups cada vegada ocupen mes, l'ultima van ser 600 megas. Al final haure de fer nomes de BBDD, no de contingut. Però això com dic esta cobert.
4.- Si això es bona idea, ho pondre oficial perquè tothom ho sàpiga.

Gracies per preocupar-vos de trobar solucions alternatives a aquests problemes, de veritat gracies :çsi:
 

Xin-Xan

Ja en porto tres-cents
19 Febrer 2011
374
0
0
TARRAGONA
#6
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA@?????!!!!!!!!!()(-)0///////!!!!!!!!!!!!!&&%%%% :çboix: :shock: :evil: :evil: :evil: :evil: çXD çXD çXD çXD çXD çXD çXD çXD çXD :çcerv:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
OStres! jo ja pensava que t'havies fugat amb el botí de les samarretes a una illa caribenya! ç:D
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#8
Ahir vaig entrar a l'HL i vaig veure a membres de CC però al no funcionar el TS la cosa era bastant extranya...
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#13
Viper, he estat webmaster i sé el que has hagut de passar. Sincerament, moltíssimes gràcies per la feinada i el temps que ens has dedicat. :çcerv: