Salutacions

Metlion

Nou usuari
18 Agost 2010
6
0
0
#1
Hola a tots,
Soc el metlion del clan 1714 ( http://www.clan1714.net ), avui ha pasat un tal Venus per el foro del clan a saludar i ens ha comentat qui sou, felicitats per la web i el rollo que porteu!.
Nosaltres som una comunitat catalana de joc FPS, aixo del aire no es el norte fort! :lol:
Entre les jocs que juguem esta el Arma2 i el Arma2 oa. Si voleu podem jugar tos junts un día de aquets.
Dons res, que tingeu monta sort i Desperta Ferro!

Viper no treballis tan home! surts a tot arreu de la web :mrgreen:
:çseny:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Doncs m'alegra veure que també hi ha una Comunitat Catalana de FPS. El nostre punt en comú és sens dubte l'Arma 2, i estaríem encantats de realitzar missions conjuntes amb vosaltres. El Grup de l'ArmA el porta JCarrest, poseu-vos en contacte amb ell per organitzar-vos. El tipus de partida que principalment es realitzen són Cooperatives, no som gens amics de DM, CTF i estils de joc com aquests.

També us desitgem el millor.
 

Jenny

Nou usuari
13 Juliol 2010
21
0
0
#6
Hahaha, normalment em dic Jenny a tot arreu, però ara m'ha donat per Venus. :) He tingut pocs nicks. Abans era coneguda per Polvorilla, al DoD, RO,...i al ogame!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
No puc, ja vaig fer el registre pel fòrum, i ara quan intento fer-ho per la web em diu que no, perquè ja hi ha un proces de registre del mateix nick i email.
* The name Viper is not valid in phpBB.
* The e-mail address viper@cavallersdelcel.cat is not valid in phpBB.

Es tindria que validar l'alta, o tirar-la enrere.
 

Data

Foraster
23 Agost 2010
3
0
0
#10
Bones Viper,

Sóc l'admin (per defecte) de la web del clan1714. En principi t'he esborrat l'usuari per que pugis donar-te d'alta des de l'altre menú. Disculpa lo enrevessat però des que els bots van trencar els captchas del Phpbb vaig tenir que fer que el Drupal gestionés l'alta d'usuaris. Va molt bé, però a vegades provoca aquestes confusions.

Lo que m'intriga és que en gran a dalt hi ha el registre web i en petitó a sota el registre del fórum..... no seràs un bot amb IA??? ç:D ç:D ç:D

Per cert, molt aconseguida la vostra web. Si m'expliques com t'ho fas per evitar els bots sense liar-la com jo et dec una birra. :çcerv:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Doncs gracies, i disculpeu les molèsties, ara em donaré d'alta :çsi:
Com moltes vegades el registre es apart la web del forum en altres pagines, i a mi lo que m'interessava era poder escriure al forum, vaig anar directament al registre del forum.
Jo no he fet res especial per evitar els bots, lo que suposo que com portem tan poquet temps els bots encara no ens han envaït ç:D
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#12
Els bots en si no son cap problema, tot el contrari, et faciliten que la teva web aparegui als cercadors. El problema és l'spam. I això ho pots evitar complicant una mica el registre d'usuaris. Per exemple introduïnt còdi CAPTCHA pel registre. Això d'evitar l'spam es tot un món i una dura guerra constant, sort! :çsi:
 

Data

Foraster
23 Agost 2010
3
0
0
#13
A nosaltres un bon dia ens va assaltar internet i el captcha que té el PHPbb es veu que ja no fa efecte. A 2 o 3 usuaris diaris més l'spam... era una salvatjada. Com teniu el mateix captcha que nosaltres i tot estava tant pulit, estava intrigat. Ja tindreu feina ja.... ç:D ç:D ç:D