Rugby!

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#1
Bé doncs, aquí us deixo un bon vídeo de l'afició que tinc que ara per ara més m'omple; el Rugby! Per tots aquells que estigueu interessats en practicar un dels millors esports que es poden practicar, només heu de preguntar. Per cert, el millor equip del món, el PARETS DEL VALLÈS! ç:D

[youtube]z8kbDmmOAJU[/youtube]

:çcerv:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Jo no he sigut mai de Rugby, però si es cert que sempre que he vist algun partit per la tele a estat molt divertit, es un esport que es interessant de veure. A mes el que mes m'agrada es que es foten una pallisses i no es queixen, no com al futbol, que li freguen una mica al jugador i ja esta com una nena al terra queixant-se. Aixo son homes i no els del futbol.
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#3
Doncs si et sembla divertit de mirar, encara ho és molt més jugar-hi! I això de que els jugadors es queixen per res, és bàsicament per la normativa i s'aprofiten d'això. Si a futbol un jugador cau a terra, el joc s'ha de parar, això provoca que si vas guanyant i queda poc temps, aprofitaràs la normativa per fer-ho i així perdre temps. Al rugby bàsicament si caus al terra, per molt ferit que estiguis el joc s'agueix, per això si veus a un jugador de rugby que es tira el terra és perquè realment s'ha fet mal. Tot i així, amb això hi ha molta broma amb els de futbol, mira aquest vídeo per exemple:

[youtube]jtYHaMgFe5I[/youtube]

ç:D Ho dit, si algú vol practicar esport i encara no s'ha decidit; RUGBY! :çvic: