Rudder pedals casolans

23 Juny 2010
147
0
0
Puigverd de Lleida
#1
Hola companys! Degut a que properament és molt possible que caigui en el meu poder un Hotas Warthog, necessitaré un conjunt de pedals.El problema, és la pasta :cry: O escullo el joy, o escullo els pedals, i he triat el joy.

La feina comença ara, com que no puc aconsseguir uns pedals en breu, he decidit "ffabricar-m´els" :çboix: . Ja he esbudellat un vell joystick que tenia tirat per casa, un TH Top Gun Fox 2 Pro i ara estic trencant-me el cap de dom fer una estructura per aprofitar els eixos X i Y percontrolar el timó i els frens amb els peus... I ja que i sóc, aprofitar els botons i el hat per un minipanell auxiliar :çboix: :çboix: ç:D

Algú tindria algun disseny, idea, o coneixement d´alguna web d´on pugui treure idees?
 
23 Juny 2010
147
0
0
Puigverd de Lleida
#6
Gràcies per les respostes, companys. Ara tinc el tema una mica aturat, però ja estic remenant la "matèria gris" jejeje.

Tinc intenció de fer anar tres eixos en els pedals, un pel timó i un a cada peu pels frens. Comn que vull fer un aparell funcional i resistent (ja que tinc intenció de fer-lo anar un bon temps) estic rumiant de quin material fer anar per la construcció de "l´invent", fusta, ferro o algun plàstic ó derivat ç?|

Amb l´eis que em sobra, estic pensant de fer un apalanca per la mescla ó el pas de les pales...i aprofitar els botons que pugui i el "hat".

Ja veurem quin "Frankenstein" sortirà d´aquí

Salut!!
 
23 Juny 2010
147
0
0
Puigverd de Lleida
#9
Kronus said:
per facilitat de manipulació, jo em decantaría per la fusta per fer els pedals. Tot el demes (frontissas, soports, passadors, etc ) es de metall.
Per facilitat, si, però per durabilitat, he estat sospesant seriosament d´utilitzar ferro. Quan tingui més o menys calar el disseny i el material, ja aniré fent un seguiment (amb afotos i tot ç;) per si algú s´hi anima després i em vol comprar la patent çXD çXD

Salut!!!