Requisits Arma II O.ARROWHEAD

16 Juny 2010
88
0
0
Barcelona
#1
Requisits mínims "oficials per fer correr la expansió "ARMA II OPERACIÓ ARROWHEAD".





Requisits mínims:
SO: Windows XP , Windows Vista, Windows 7, tots acceptant les versions 32 bits i 64 bits
Processador: CPU Dual Core ( Intel Core 2.0 GHz, AMD Dual core Athlon 2.5 Ghz o superior)
Memoria: 1 GB RAM
Gràfics: GPU (Nvidia Geforce 8600gt / ATI Radeon 3650 o superior) amb Shader Model 3 i 512 MB VRAM
Disc Dur: 10 GB d'espai lliure

Requisits recomenats:
SO: Windows XP , Windows Vista, Windows 7, tots acceptant les versions 32 bits i 64 bits
Processador: CPU Intel Core i5 o AMD Phenom X4 o superior)
Memoria: 2 GB RAM
Gràfics: GPU rápida (Nvidia Geforce 8800GT o ATI Radeon 4850 o superior) amb Shader Model 3 i 512 MB o mes de VRAM
Disc Dur: 20 GB d'espai lliure
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#2
A vosaltres us va del tot bé? Perquè jo supero amb escreix els requissits recomenats i em va bé, però de tant en tant tiba la imatge... ç?|
 

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#3
Respecte al requisits, crec que tant el arma 2 com l'arrowhead tenen es mateixos requisits (pel manco a la gràfica)

També dir que la gráfica que recomanan no va malament però no es tampoc l'adecuada per anar amb tot les opcions gráfiques a tope. Jo tinc la targeta ATI 4850 y per tenir 32 FPS tinc el 3D resolution al 75% y fora postprocesat. Les ombres altes, antialiasing normal, objectes alts, i el reste normal.

Per sabre quin son els requisits minims per jugar en condicions s'ha de fer el test que hi ha en les missions d'un jugador. Crec que es la penúltima y la darrera missió.

Quan acabi, et dona una mitja de FPS que tens amb la configuració que has triat de la gráfica.

Si ens surt menys de 30, ja pots pensar que no jugas en condicions, pel que hauríem de baixar les opcions gráfiques.
Si ens surt 30 o mès, ja tenim els FPS minim per jugar.

A partir de 50 FPS aprox., l'ull humà no el detecta.

Les opcions gráfiques que més consumeixen de més a menys son: 3D Resolution, Post procesado, antialiasing, ombres, filtre Anisotrópic...
El que es pot eliminar es el efecte de postprocesado que consumeix moltíssim y es un efecte de llum i difuminat. Guanyarem un bon grapat de fps's.
El més important es el 3D Resolution perque es la definició de la imatge. Per lo que es més valuós tenir 100% de resolució y perdre el postprocesat.
Si no tenim el 3D Resolution a 100% perque no arrivem als 30 fps, es un poc absurd tenir les textures molt altes per que de per sí ja perdem "definició" en general.

:çvic:

Adew, fins un altre.