Qui s'apunta a fer un mapa per lArma 3?

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#1
Ido això, sa idea s'eria fer un mapa de un lloc conegut del nostre costat del Mediterrani amb una mica de interes estretegic, o no, com per exempre Gibraltar,la serra de Monsserrat o formentera.
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#2
Re: Qui s'apunta a fer un papa per lArma 3?

TBlack said:
Ido això, sa idea s'eria fer un mapa de un lloc conegut del nostre costat del Mediterrani amb una mica de interes estretegic, o no, com per exempre Gibraltar,la serra de Monsserrat o formentera.
Tblack, que es un papa per l'arma3? ç;)
de totes maneres si m'expliques com es fa un papa jo t'ajudo
 

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#5
si volem que el mapa sigui realista em de cercar un arxiu DEM que serveix per marcar les elevacions amb 3D dels GPS.Aquest arxiu el passam a format .XYZ i de aqui al Visitor 3 de Bohemia. L'hi posam un SATmap del google Earth i amb el Buldozer l'hi colocaam els objectes.

Aquest seria el resum :çsi:

per altra banda podriem fer una seie de models de edificis de aquesta zona del mediterrani.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#6
TBlack said:
si volem que el mapa sigui realista em de cercar un arxiu DEM que serveix per marcar les elevacions amb 3D dels GPS.Aquest arxiu el passam a format .XYZ i de aqui al Visitor 3 de Bohemia. L'hi posam un SATmap del google Earth i amb el Buldozer l'hi colocaam els objectes.

Aquest seria el resum :çsi:

per altra banda podriem fer una seie de models de edificis de aquesta zona del mediterrani.
Deu n'hi dor...quin crack!! Hauries de fer un tutorial o alguna cosa semblant...estic bastant interessat en fer coses d'aquestes...tot just fa una setmana que he començat a afegir sripts al meu servidor de DayZ i ho he trobat molt curiós...si puc ajudar en res, només m'ho heu de dir!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
home, doncs comença per dir-nos quin es aquest servidor del DayZ! jo ara ja no el toco però fa mesos m'hi vaig passar llargues tardes arrossegant-me per chernarus...
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#8
Com he dit en un altre post...ho he esborrat tot, però en dos dies com a molt el tinc en funcionament per a qui vulgui venir...tot Chernarus per a nosaltres...podriem fer una nit de zombies! XD :çamor:
 
#9
TBlack jo m'apunto fer el mapa de Catalunya però planificant bé el procés.

Que estigui tot organitzat perquè sigui tot modular i així fer-ho compatible amb futurs Arma i també possibles aturades d'edició que es pugui reprendre fàcilment.

No m'importaria planificar tot el procés i assentar les bases per tot el que vulgui ajudar.

OMSmolina
 
#12
TBlack said:
massa gran per fer-l'ho be
Per això dic de planificar-ho a llarg termini no solament per a Arma 3 si no ja per als Arma futurs.

Anar habilitant els pobles a mesura que estiguin. És un treball mes de modelat 3d que programació i seria anar per comunitats de disseny 3d demanant ajuda, et sorprendria la de gent que li agrada modelar, textures... i no sap que fer perquè no té idees.

Fer la base, el terreny, desnivells, etc amb les eines de bohèmia no costa molt(crec), fer el contingut 3d si, mes que re perquè hi ha molt.

OMSmolina