Projecte server complet simulació

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#1
Bon dia a totom.

Tinc un projecte molt bó que encara s'ha de dur a terme i que comença fa dos dies que te un bon futur il.lusionant.

Encara es prematur parlar de coses fetes però vull explicar.

Resulta que tinc un amic argentí que viu a Israel, i el conec de la meva época de clan lince com un membre convidat, ja qu'el fundador d'aquest clan es israelí.

Varem fer bones migues i pasat els anys encara esteim en contacte. Es un expert en simulació de aviones, contrueix cabines, trakers y pantalles per simulació...
I fa dos dias va coneixer el arma 2 i l'arrowhead i s'ha quedat maravillat.

Te un ordinador i targetes gràfiques molt potent i molt de hardware per simulació.
I em va comentar de posar un servidor privat, es a dir... posar un ordinador com servidor i contractar el ample de banda que diu que te contactes...

no llogar un servidor, es a dir, tenir un servidor exclusiu, a ca seva.

Aixó voldría dir que tendria conexió remota jo i ell (a ca seva) i ell pagaría les despesses.

Las preguntes son si un ordinador de 2 nuclis podria fer de servidor, vull dir si qualsevol ordinador mig potent podria servir de servidor?

Si tot aixó que comença es posa en practica ja tenim servidor, no se fins quin punt pero podriam tenir un lloc "gratuit".

Bé, ja diré mes coses a mesura que vagi parlant amb ell.

Fins prest. çXD
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Doncs si ens pot oferir un servidor dedicat genial. Això si jo també tindria que tenir accés, ja que tinc que manegar els servidors del diferents simuladors les 24 hores.
Un servidor de 2 nuclis pot fer perfectament de servidor, però també ha de tenir suficient memòria RAM, 8 es lo ideal, 4 es lo decent i 2 lo mínim. De la memòria depèn molt quants simuladors podríem tenir corrent al mateix temps.

Ja em diràs quelcom.
 

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#4
Bé... tinc més noticies:

De moment s'está mirant llogar un servidor per veure que surt més a conta.

Ell té contactes de web masters i de proveidors i está esperant les condiçions.
A més de tota aquesta história també vol patentar una triple pantalla sense marc per simulació en HD amb proyectors per les tarjetes gràfiques "eyeafinity" o que suportin 3 pantalles. També fa "cabines" de vol per simul.ladors.

Bé, l'hi vaig parlar de nostra comunitat i bé... ens podrien germanar i fer coses conjuntes i compartir servidors.
Viper: no et preocupis per el admin que si tenim servidor més tard farem sabre totes les claus per diferents simuladors que hi pugui haver (només als admins)...
De moment diu que se podria fer del arma 2 OA i lock-on... afegir beast steel i poco a poc.
També, si aixó se dur a term, sabre que els servidors serien a Israel, aixó vol dir que els que tenguin mala conexió tindran un ping elevat.
També s'en parlará de posar TS3 i allotjar les webs i forums. Potser el TS3 compartit?
S'ha de sabre que en Israel les pagines son en hebreu o en anglés... que voldría dir, potser, que la comunitat hauria de tenir un apartat en anglés.

També hi entrarien en el ts3 gent convidada: que vol dir? que la gent convidada del païs parlará hebreu i en el seu defecte el anglés.
No es questió d'en tenir problemes ambs els idiomes. Entre nosaltres podrem parlar catalá peró als convidats mots parlaran en anglés.
No vull fer més il.lusions per que esta molt verd encara... pero creix fort i rapid.

Sabre també que ell no parla catalá, pero si hebreu i castellá, obviament ( i es del barça, jejeje)
També Viper podries dir quins inconvenients hi-ha o quines coses es podrien fer, afegir... be tot aixó
Dir que farem menester voluntaris per admins del forum o fer cosetes com banners i cosetes així.
S'ha parlat de possar-hi publicitat. Ell de moment s'encarregará de fer els contactes per reduir despesses i bé...
Totom pot parlar i posar-hi idees que creguin que poren ser bones.

Lo millor de tot es que ell te moltes ganes de tenir els seus propis servidors de jocs i es el que més il.lusió te de tots.
A si que si porem donar una má crec que ens faríem un bon favor a tots.
Mes endavant: més cosetes... :çvic:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Explica'm més això, perquè no acabo de comprendre que és el que voleu muntar.
No sé si voleu fusionar la comunitat amb un altre projecte, o que exactament.

D'entrada ja et comento que el web de la nostra comunitat no podrà estar en anglès, ja tenim feina amb tenir-la en un idioma com per traduir web i continguts a l'anglès.

Veient que està molt ficat en la simulació i fa cabines i demés podriem tenir una molt bona relació i col.laboració conjunta :çsi:

De moment la web + fòrum + TS3 no tinc intenció de moure-la, ja que és una complicació i la majoria de vegades les migracions no surten bé. Corre més pressa un servidor dedicat potent per als simuladors.

Però ja et dic, explica'm una mica millor el que voleu fer perquè no m'ha quedat molt clar ç?|
 

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#6
Bé, no et podia explicar més per que tampoc no ho tenia molt clar...

Poc a poc es va aclarint el objectiu final

Be... lo de la comunitat de moment no camviaria res important.
Parlant amb ell, posar la web y el forum no ens contaria res... el ts3 encara se esta mirant. Pot ser compartit... no ho se encara.

Les pagines serien independients, nomes que en un server d'Israel.
Pot ser que tinguem ts3 independent pero hi ha condiçions un tant ambigues...
Ell proposa fer una comunitat de simulaçió , es a dir, res de arcade ni osties. Aquesta comunitat tendrie servidor per els simuladors de manera publica, ens els cuals podriem tenir admin. de manera responsable i seria.
Tot aixó sense despeses...

Peró ell te projectat posar-hi publicitat especialitzada per reduir despesses... com de ordinadors i hardware. Haurá un forum tecnic.
També hi haurá publicitat del las sevas cabines multisimulador home. Ell pretend reduir ses despeses amb publicitat i fer negoci en el mon de la simulació de les seves cabines y mes tard de tripantalles hd ovals plegables amb projectors també per simulació.

Vol dir que lo principal es cobrir les despesses i oferí servidors per poder jugar amb els seus "invents" els jocs de simulació. I els servidors s'han d'aministrar seriament i que hagi moviment. Si qualcú está interesat en admin del forum que ho digui pero de moment en angles o castellá.
També s'ha parlat de vendre els jocs també, com un punt de suministrament...Arma 2 en capsa, lock-on i coses aixines.
Bé... de moment pareix que tendriem espai per lo que ara se esta pagant.
Nomes deixar posar publicitat de las seves cabines, ja que el reste de publicitat anirá destinada a Israel i es posaria en una web de simulació que es dirá "OLAM SIMULATION", que vol dir: "Mon simulació".

No mes que ajudar a que surti endavant i que ell esta encantat. Es pot fer bones migues.

Digau més dubtes o coses que s'haurien de fer.

:mrgreen: