Problemes amb DCS

aramlluna

Nou usuari
3 Juny 2016
16
0
1
59
Barcelona
#1
Hola, nens. ç;)


Vaig tenir que formatejar l´ordinador i reinstalar el WIN7. Passat un temps, vaig voler instalar el DCS i, si be s´instala correctament, a l´hora de arrancar amb diu que nanai. La resta de jocs no em donen problemes. Teniu idea de qué pot ser? Ho he provat varies vegades i passa el mateix. Crec que podria ser aixo nou que ha sortit, crec que es diu VR (no ho puc mirar ara, que estic a la feina)

Gràcies per endevant i una abraçada.


:çseny:
 

aramlluna

Nou usuari
3 Juny 2016
16
0
1
59
Barcelona
#3
Be. No em funciona ni per Steam ni per el enllaç que has posat. Avans em funcionaba be, encara que el meu PC no es gaira potent. Desde que em surt l´opcio de arrancar amb les versions VR, em surt un misatge dient "DCS sejó de funcionar", sense mes dades.

Pot ser l´ordinador se me ha quedat petit.....


Moltes gràcies per el interes.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Que son les versions VR que comentes?. Consells:

- Desactiva el UAC "User account control", o Control de comptes d'usuari. Dona molts problemes. Per fer-ho fes clic a Inici->Executar-> i escriu UAC, i selecciona l'opció. A la finestra que et surt baixa la barra el mínim per desactivar el UAC.
- Llança l'instal·lador amb permisos d'administrador, ja saps clic dret i selecciona l'opció.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Tens windows 7 de 32 bits o de 64? DCS només funciona amb 64 bits.
 

aramlluna

Nou usuari
3 Juny 2016
16
0
1
59
Barcelona
#6
Tinc el WIN 64.



Quan s´obre la biblioteca de Steam, a l´esquerra apareixen els jocs de propietat. Doncs be, apart del DCS normal, a la part de abaix surt un submenu que es diu STEAMVR i, a sota, apareix altre cop el DCS. Quan arranco el joc, em dona tres opcions de arrancada:
--Amb VR (no se que es)
--sença VR
--i una altre que ara no recordo.


Arramqui amb el arranqui, s´obre la pantalla de inici i, al cap de uns segons, apareix el missatge "DCS dejó de funcionar"

Com que els requisits minims son 6GB de RAM i jo sold en tinc 4, crec que es per aixó.