Presets del servidor dedicat

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Com vam comentar, hem dissenyat una selecció d'addons pel servidor dedicat segons l'època o estil de combat. Aquests "Presets" ens permeten fixar uns addons que sempre s'han de fer servir per editar i jugar missions a les diferents èpoques, i així mantenir una compatibilitat ordenada. Al mateix temps, aquests Presets s'han inclòs ja al servidor dedicat que hem llogat, perquè el pugueu fer servir en les vostres partides.

Per poder canviar de Preset al servidor o pujar les vostres missions, només cal que li digueu a algun company de l'Staff del grup 1RA. En el futur s'habilitarà una opció més còmode.
Al mateix temps, per donar suport a aquests Presets, s'ha creat un nou repositori, el 1RA - Èpoques, que inclou tots els addons addicionals, per seleccionar segons que vulguem jugar.

Els Presets que hem creat, amb la seva selecció d'addons, són:
* Recordeu que això són Presets del servidor dedicat, no repositoris nous del vostre Arma3sync.

Moderna

CBA A3
ACE 3
ACEX
RHSAFRF
RHSGREF
RHSUSAF
RHSSAF
ACE3_RHS_AFRF
ACE3_RHS_USF
ACE3_RHS_GREF
ACRE 2
ALiVE
Advanced Rappelling
HMDS
EM

Moderna ampliada

CBA A3
ACE 3
ACEX
RHSAFRF
RHSGREF
RHSUSAF
RHSSAF
ACE3_RHS_AFRF
ACE3_RHS_USF
ACE3_RHS_GREF
ACRE 2
ALiVE
Advanced Rappelling
HMDS
EM
CUP Terrains Maps
CUP Terrains Core
CUP Units
CUP Weapons
9Liners & Notepad
Backpack on Chest

Vietnam

CBA A3
ACE 3
ACEX
ACRE 2
ALiVE
Advanced Urban Rapelling
Advanced Rappelling
EM
CUP Terrains Maps
CUP Terrains Core
Unsung Vietnam Echo
Unsung Alive
Prei Khmaoch Luong

2a Guerra Mundial

CBA A3
ACE 3
ACEX
ACRE 2
ALiVE
Advanced Urban Rapelling
Advanced Rappelling
EM
CUP Terrains Maps
CUP Terrains Core
Face of War
Iront Front AIO
Iront Front AIO ACE Compatibility

Zombis

CBA A3
ACE 3
ACEX
RHSAFRF
RHSGREF
RHSUSAF
RHSSAF
ACE3_RHS_AFRF
ACE3_RHS_USF
ACE3_RHS_GREF
ACRE 2
ALiVE
Advanced Urban Rappelling
Advanced Rappelling
HMDS
EM
CUP Terrains Maps
CUP Terrains Core
Ravage Mod

* Els addons Paddle_mod i HRP de moment s'han quedat fora ja que el creador no ha fet la bikey.

Si voleu perquè us sigui més fàcil seleccionar-los a l'hora de llançar el simulador us podeu crear carpetes com aquestes.

 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Re: Aquí teniu els nous presets del servidor dedicat

Magnetar said:
Això no faria falta si configuréssis els events al Arma3Sync
Ho vaig mirar de fer, però resulta que els Events només admeten els addons del seu propi repositori, i els nostres presets barregen addons de diferents repositoris.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#6
Re: Aquí teniu els nous presets del servidor dedicat

[quote="Viper"
* Els addons Paddle_mod i HRP de moment s'han quedat fora ja que el creador no ha fet la bikey.[/quote]

I no els hi pots ficar un bikey per carregar-los??? Tambe falta el Camofaces.!!
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Re: Aquí teniu els nous presets del servidor dedicat

El Camofaces no s'ha ficat no per un tema de keys. És un addon estètic que no aporta res al gameplay, no afecta a la IA, i només l'hi prestem atenció a base quan es posa, després ja ningú ens mirem les cares, per això no s'ha inclòs. Els diferents repositoris i presets donen molta feina, i els addons estètics com el JSRS per exemple no és fiquen.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#13
Re: Aquí teniu els nous presets del servidor dedicat

:çno: :prot: :çno: :-x :( :roll: :evil: :cry: :çboix: ç:x

Es petit, pero aporta molta inmersió. . Tots els que juguem a vietnam el fem servir. Pero es clar, com a tu no t'agrada....

:çno: :çno: :çno:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#17
Re: Aquí teniu els nous presets del servidor dedicat

Seré ben clar. No penso currar-me un altre vegada totes les plantilles de vietnam (que ja tenen el Camofaces integrat) només per que Viper no vol posar el camofaces. Per tant, no editaré mes Vietnam fins que estigui al servidor.

Ah!, i seria d'agrair que el Paddle mod i el HRP també hi siguin. (i no únicament en aquest preset)