Presentació Strayson

Strayson

Nou usuari
16 Març 2019
10
4
3
28
#1
Bones!

El meu nick es Strayson, tenc 23 anys i soc de Mallorca. Sempre m'ha agradat el tema militar, però fins ara mai m'havia animat a entrar en un grup de simulació. Tenc l'Arma 3 des de fa un temps ja i sempre he tengut la idea de formar part de una esquadra organitzada, però per algun motiu sempre ho deixava anar.

Vos vaig conèixer per casualitat mirant diferents comunitats i hem va cridar la atenció que fossiu un clan en català. Vaig mirar alguns videos de les vostres missions i sembleu gent enrollada. També vaig entrar a Discord l'altre dia i crec que vaig parlar amb n'Atunero.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#2
Iep!

Benvingut a Cavallers del Cel!

Crec que ja et vaig explicar el més important per el Discord, necessites sobretot ArmA 3 i ArmA 3 APEX comprats així com micròfon funcional. Quan ho tinguis tot instal·lat, hauries de començar a instal·lar els mods, aqui et deixo el tutorial: http://arma.cavallersdelcel.cat/gn/estandard/repositori/

Son forces Gb, així que fes-ho amb calma, si necessites ajuda per l'instal·lació pregunta'ns al Discord i t'ajudarem, quan ho tinguis fet parla amb mi per quedar un dia per fer-te la instrucció inicial :çsi:
 
M'agrades: Strayson

Strayson

Nou usuari
16 Març 2019
10
4
3
28
#3
Iep!

Benvingut a Cavallers del Cel!

Crec que ja et vaig explicar el més important per el Discord, necessites sobretot ArmA 3 i ArmA 3 APEX comprats així com micròfon funcional. Quan ho tinguis tot instal·lat, hauries de començar a instal·lar els mods, aqui et deixo el tutorial: http://arma.cavallersdelcel.cat/gn/estandard/repositori/

Son forces Gb, així que fes-ho amb calma, si necessites ajuda per l'instal·lació pregunta'ns al Discord i t'ajudarem, quan ho tinguis fet parla amb mi per quedar un dia per fer-te la instrucció inicial :çsi:
Perfecte, moltes gràcies!

L'altre dia em vaig pillar l'Apex, que era el que hem faltava. Demà supos que tendre tots els mods descarregats si tot funciona.

Au idoi, BONA NIT