Informació Presentació LuiRaces

LuiRaces

Nou usuari
29 Gener 2019
36
6
8
52
Barcelona
#1
Bona nit Srs.
Em presento, sóc en LuiRaces, ex moedivision i CHS.
He estat de baixa uns llargs anys, però estem ja montant nou equip PC.
És un plaer veure aquesta comunitat en català, activa i en funcionament.
M'agradaria tornar al Arma i seguir la meva formació de vol amb Dcs, que vaig deixar per causes de la vida (allà on siguis gràcies DaveTs)
Veig per aquí algun nick familiar de CHS (viper) si no erro '-)

En fi, en breu actiu i amb ganes de jugar/colaborar amb tots vosaltres.

Salutacions a tots
Fins ara.
Lui Races
 
M'agrades: SilverArrow

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#2
Benvingut siguis!

Has vingut al lloc ideal jaja. Actualment a l'ArmA 3 som molt actius i fem almenys 2 missions per setmana, també fem cursos i entrenaments i participem de manera esporàdica a missions interclan.

Jo tot i que no vaig enganxar l'època de CHS per poc, si vaig compartir trinxera durant molts anys amb molts antics membres d'allà despres de l'escissió, es genial que vingui gent tant veterana.

Al DCS fem missions cada setmana els Divendres i els Diumenges al vespre.

Per cert, et recomanaria molt passar-te pel nostre canal de Discord ja que es on solem xerrar i organitzar les missions, i així t'ajudem a configurar tot el tema i baixar els addons.

https://discord.gg/4RGJdTv

Ens veiem :çsi:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Benvingut a la comunitat LuiRaces. Com diu l'Atunero tenim grup de l'Arma, del DCS i també de l'Star Citizen, per si et mola la temàtica.
Jo no vaig formar part de la CHS, només vaig fer mig curs amb ells de l'Arma fa anys, de forma externa :p Però està bé que recordis la meva breu passada per allà, això vol dir que tinc una personalitat "despanpanante" ç:D
 

LuiRaces

Nou usuari
29 Gener 2019
36
6
8
52
Barcelona
#4
Gràcies Atunero, em sona el teu nick.. Ves que no juguessin plegats.
Ja em posareu al dia de que va succeir amb CHS... Una llàstima.. Però la part positiva és que vareu fer CdC i en català, fantàstic '-)
Viper, doncs et recordo fent alguna misió, fent cobertura aérea amb un heli cobra '-)
Sabeu res del Mandinga o en DaveTs?
La setmana vinent arriben les peçes que falten i començaré ja a montar i lo que em fa més mandra, instalar-ho tot..
I llegint amb horror reviews del win10..

Entenc llavors que no feu servir TS?
Ho feu tot amb el Discord?

Salutacions a tots.
En breu ja us donaré la tabarra per configurar/descarregarAddon/entendreelSteam/etc..

Fins ara.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#5
Doncs jo no vaig arribar a coneixer el Mandinga, pero pel que he escoltat va ser el responsable de que CHS tanques la paradeta o això crec. El TS el fem servir pero només per l'ACRE, les comunicacions habituals les fem per Discord, aixi com el control d'assistència.

Tot i que no està actualitzat, aqui tens el manualet de descarrega d'addons: http://arma.cavallersdelcel.cat/gn/estandard/repositori/

Qualsevol cosa passa't pel Discord i xerrem.

Salutacions :)
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#12
Les coses bones es fan esperar no, diuen? XD Fora conyes, és una putada haver-se d'esperar encara que sigui un dia per rebre un paquet. A mi casi em fan el mateix per el portatil i vaig haver d'anar jo a buscar-lo al magatzem, a no ser que volgués esperar-me una setmana més a rebrel. Si ja vaig patir jo, no sé com ho aguantes tu.
 
29 Gener 2019
36
6
8
52
Barcelona
#13
Amb paciència..
I per sort (deu ser la 1era vegada que em pasa) el cost de la compra a 0 € per compensar-te (plataforma amazon tenda Xstra Digital Storage)
Fa rabia tenir totes les peçes i no poder començar per falta del SSD.
En fi, avui muntem a casa d'un company i demà si tot va bé, instal·lació i fare un stress de temperatura CPU i grafica.
 
29 Gener 2019
36
6
8
52
Barcelona
#14
Muntat, win10 Instalat + drivers.
Incís : D'entrada no m'agrada aquest win10

Incompatibilitat amb tarjeta WiFi, tinc que comprar una, necesito WiFi no arribo amb el cable.
Demà munto a casa offline i si puc conectar a xarxa d'alguna manera baixaré steam i fare proba stress temperatura.
En cas contrari, esperar que arribi el Asus USB AC56 i tenir conexió.
Seguirem informant.

#SagradaFamilia
 
29 Gener 2019
36
6
8
52
Barcelona
#15
Arma3, Assetto Corsa competizione Instalat via steam.

DCS descarregat del seu web e instalat.

Algun problema amb win10 (l'odio) I update 1803.. No hi ha manera d'instal·lar.

Faltara per arribar el USB ac56 i colocar de nou tot a lloc definitiu.
Tinc tot el menjador enmerdat amb el PC nou..
Demà intento acabar d'instal·lar soft, TS, Addons i si tot va bé començaré a fer misions training en solitari..

Salut i República.
 
M'agrades: Copess

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#16
Molt bé, a veure si et veiem aviat a les missions. Quan vulguis començar ens ho comentes i et fem la instrucció inicial.

:)