Preparar missions per campanyes CC

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1
Obro aquest fil per explicar que he editat de les missions de la campanya Wolf perquè puguin servir per altres
  • Traducció del briefing al post de missió. Aquestes missions estan molt treballades i tenen PDF i fitxers de text brut on expliquen cada dia de missió.
  • Extreure el contingut del fitxer PBO (si teniu dubtes mireu aquest fil)
  • Editar el fitxer description.ext amb qualsevol editor de text (com per exemple Notepad ++) per afegir el VAS
  • Afegir les següents línies
    Codi:
    ...
    File: description.ext
    ****************************************************************/
    #include "VAS\menu.hpp"
    
    
    ...
    /////  End Screen / Debriefing
    ...
    }
    
    class CfgFunctions
    {
    	#include "VAS\cfgfunctions.hpp"
    };
  • Modificiar a que l'ACRE per defecte estigui desactivat al mateix fitxer description.ext (allà on surt class acreSelected posar el default = 0; en comptes d'1)
  • Editar el briefing a dintre del joc per traduïr-ho a català (opcional). Això es fa al fitxer ./scr/LAF3_briefing.sqf
  • Copiar a la missió el directori ./VAS que podeu trobar en aquest enllaç
  • Copiar el fitxer stringtable.xml del VAS al directori ./ de la missió
  • Editar la missió amb l'editor de l'Arma per afegir a alguna caixa i/o vehicle el virtual ammobox (això es posa en l'objecte en la seva incialització)
    Codi:
    this addAction["<t color='#ff1111'>Virtual Ammobox</t>", "VAS\open.sqf"];