[Pregunta per a tots] Mapes de la CUP a l'estàndard?

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Algun de vosaltres m'ha comentat de ficar els mapes de la CUP a l'estàndard. Ara com ja sabeu no tenim problemes d'espai a l'arma3sync i podem ficar "el que vulguem". Però els mapes de la CUP son 8 gigues mes, sense comptar els 8 gigues del propi estàndard i no tothom al grup te fibra òptica. Realment voleu els mapes, penseu que els aprofitarem? I si es així, que us semblaria llavors ficar els mapes en un repositori a part?, així tindríem dos repositoris, l'estàndard que ha de tenir tothom, i els mapes de la CUP que seria una cosa mes opcional.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#3
Jo també estic d'acord en posar els mapes...standard o en un opcional? Doncs jo crec que en un opcional, per a partides on es requereixi. Aixi no tothom té per que baixar-se 8Gb més.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#4
Suposo que ja saps el meu parer... ç;) ç;) Posaria els mapes addicionals al repositori tot i que potser el faria separat i faria un repositori de "mapes": Kunduz, CUP, i algun mapa esporàdic de molt alta qualitat.

Avantatge de tenir un repositori: tothom tindrà la mateixa versió.
Avantage de tenir un repositori separat: Qui no estigui interessat en fer partides fora de Altis/Stratis (i Tanoa en un futur) no caldrà que es baixi 8GB.
Inconvenients de tenir un repositori separat i opcional: Quan es fagi una partida en un mapa addicional no tothom podrà assistir.

Cal remarcar una cosa: Kunduz fa més d'un any que no s'actualitza i els mapes de la CUP s'actualitzen trimestralment en el millor dels casos. Únicament els mapes en desenvolupament com "Abramia" tenen actualitzacions més freqüents.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#5
Jo crec que seria positiu tenir els mapes de la CUP, però en un repositori diferent.

M'explicaré. Els mapes de la CUP canvien alguns elements disponibles al Editor, ja que per funcionar bé han de sobreescriure algunes coses del Vanilla. Ergo limita les possibilitats.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#7
Una solucció a aquest tema, es que tothom estigui suscrit a la versió dels mapes disponible a Steam, de forma que s'actualitzen automáticament per tothom cada vegada que hi ha novetats.

Així no cal tenir-los al repositori i podem, de quan en quan, tornar a Chernarus o a Takistan :çamor:

son dos subscripcions:

* CUP MAPS TERRAINS
* CUP MAPS CORE

Ja possats, jo també inclouria les unitats. (també per subscripció) ja que així podem ficar talibans I alter bestiar segons ens convingui.

En resum, el standard es composaria del repositori i de la subscripció a uns elements de Steam.

:çcerv: