Possible allistament.

27 Desembre 2014
1
0
0
31
Reus, Catalunya.
#1
Bona tada i bones festes a tothom!

Abans de res, he de dir que és tota una alegria trobar una comunitat de simulació de la terra, i a més en la nostra preuada llengua. Us he trobat cercant per internet comunitats o clans de simulació aèria i volía presentar-me i explicar-vos un parell de dubtes que tinc si no us fa res.

El meu nom és Alguer, però per aquests mons virtuals em faig dir "Vandrus". Sóc un malalt dels avions des de que tinc ús de raó, i es ara, després d'uns quants anys que m'he submergit de plè en el món dels simuladors aèris (Tot i que sóc un novici, tot s'ha de dir!). Fa gairebé un parell d'anys que jugo a War Thunder però el joc cada vegada se m'ha quedat més i més curt i el trobo massa senzill per mi. Així que fa un temps vaig decidir equipar-me (Joystick, Track-IR) i endinsar-me en el perillós i emocionant món de la simulació.

Disposo del IL-2: CoD, IL-2: BoS, Rise of Flight, DCS World: FC3, P-51D, MiG-21bis. Ja més enllà de la simulació "real", disposo del Elite: Dangerous i ja parlant de fotre trets amb els peus a terra tinc l'ArmA 3. Tot i que estic més interessat en els d'avions.

Bé, fins aquí la presentació, ara venen els dubtes:

- Es activa la comunitat ara mateix? S'hi fan activitats regularment?
- M'he llegit l'apartat "Com allistar-se" i em sembla tot correcte. Però tinc un problema, i és que jo normalment jugo amb un parell d'amics als simuladors. Un entèn i parla català, però l'altre amic es basc i com és natural no el parla, tot i que pot agafar alguna paraula quan el parlem els altres. La meva pregunta és: L'apartat d'entendre i parlar el català es inamovible? Sempre hem jugat els tres junts i clar, això es un condicionant bastant "heavy" pel nostre petit grupet.


Res més, espero la vostre resposta! Salut! :çseny:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut a la comunitat Vandrus. Per anar ràpid et respondre a les preguntes.

- Activa si que es, al DCS i a l'ArmA 3 tenim bastant activitat, a mes ara alguns estan volant de tant en tant SC i Elite Dangerous, el IL-2 el vam intentar remuntar però ha quedat mort, però amb gent nova pot tornar a revifar.

- Sobre l'idioma, aquí funcionem en Català, i per tant es indispensable entendre-ho. El teu amic pot aprofitar per aprendre Català volant amb nosaltres ç;) També cal a dir que sempre pots pertànyer a la comunitat i participar amb nosaltres, i això no treu que de tant en tant el teu amic basc faci vols amb tu i amb qui vulgui clar.

I ara et deixo el missatge estàndard que tinc pels nous ç;)

Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.