Pillars of Eternity

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Es un RPG tipus Baldurs Gate (de fet es hereu espiritual d'aquest) que va aconseguir molta pasta al Kickstarter. La critica l'esta deixant molt i molt be, de 90 cap a munt. A mi l'estil Baldurs no m'ha acabat de convèncer mai, en part perque no m'agrada porta mes d'un personatge. Però si el puntuen tant be serà que deu estar bastant be. No se si està millor que el Divinity - Original Sin, que estava bastant interessant.

Enllaç al web oficial: http://eternity.obsidian.net/
Enllaç a Steam: http://store.steampowered.com/app/291650/
Enllaç a GoG (Hero Edition): http://www.gog.com/game/pillars_of_eter ... ro_edition
Enllaç a Kinguin per 21€ NOMES, es la KEY: http://www.kinguin.net/category/15543/p ... steam-key/



 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
El tinc al punt de mira perquan estigui d'oferta. De moment tinc bastants RPG a la cua per acabar...
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#3
Jo me'l vaig agafar i és un joc que m'està agradant molt. Té unes escenes escriptades que li dónen un toc diferent a la resta de jocs que hi ha al mercat i tot i tenir un enfoc conservador (tracta de ser un joc tipus Baldu'rs Gate) innova en altres àrees. L'únic que podria criticar és el sistema de combat en el que, a diferència de jocs com Original Sin, els encanteris no es combinen entre si i la màgia té poca originalitat. Els encantèris són molt semblants als que hi havia als jocs de D&D pel que he pogut veure.

Tot i això és un joc que recomano: la dificultat a "Hard" és la adecuada: et fa pensar, necessites fer pausa per moure els personatges per la batalla etc cosa que per exemple en Dragon Age Origins només era necessàri a nivel "Nighmare" i encara gràcies. Els enemics tampoc s'adapten al nivell del personatge i més d'una vegada m'he trobat amb la situació d'haver d'abandonar una àrea sense acabar-la d'explorar per aquesta mateixa raó. He trobat interessant també el fet de que incloguin la opció de que si un personatge mor no "resuciti" al acabar el combat a diferència dels jocs de rol actuals.

Així que si esteu buscant un RPG amb dificultat, tàctica i que requereixi entendre el sistema de joc, Pillars of Eternity ofereix exactament això: un RPG com Baldur's Gate i no un streamlining com va ser Dragon Age: Origins.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Disculpeu la meva ignorància, però què és un "streamlining"?
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#5
"Streamline game" = joc que està més pensat per un públic més ampli. Habitualment té regles de joc simplificades per no tenir una corba d'aprenentatge gaire pronunciada. També acostumen a ser jocs que fan més concessió al jugador perquè no es frustri tan.

Això és el que volia dir. Perdona que no hagi quedat clar!

Ens veiem al DCS :çsalut: çXD
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Magnetar said:
"Streamline game" = joc que està més pensat per un públic més ampli. Habitualment té regles de joc simplificades per no tenir una corba d'aprenentatge gaire pronunciada. També acostumen a ser jocs que fan més concessió al jugador perquè no es frustri tan.

Això és el que volia dir. Perdona que no hagi quedat clar!

Ens veiem al DCS :çsalut: çXD
No passa res, és que estic bastant desconnectat del món gamer i desconec la terminologia que es fa servir ara.

Ja pots anar traient la pols al teu Warthog ç;)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#8
Viper said:
rush said:
No passa res, és que estic bastant desconnectat del món gamer i desconec la terminologia que es fa servir ara.

Ja pots anar traient la pols al teu Warthog ç;)
Perdona no estic molt posat en terminologia gay, això vol dir que li menjaràs la polla?
ç?| ç?|

Com diuen els del país veí: piensa el ladrón que todos son de su condición ç;)
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#9
rush said:
Viper said:
rush said:
No passa res, és que estic bastant desconnectat del món gamer i desconec la terminologia que es fa servir ara.

Ja pots anar traient la pols al teu Warthog ç;)
Perdona no estic molt posat en terminologia gay, això vol dir que li menjaràs la polla?
ç?| ç?|

Com diuen els del país veí: piensa el ladrón que todos son de su condición ç;)
De Pillars of Eternity a gays i polles. I després et queixes de nosaltres dos (veure el post d'Armados, referint-nos a mi i a en SilverArrow) ??????????? :çboix: :çboix: :çboix: :D :D :D :D :D