Perotte Interessat per fer equip amb el Silent Hunter

Perotte

Nou usuari
14 Juny 2010
23
0
0
#1
De fet per jugar a l'Arma ja tinc el meu grup com a menbre d'ArmaDos. La meva ilusió ara mateix es poder probar el Silunt hunter, si es el 4 millor, amb algú que sapigua més que jo, cosa molt facilona. Si trobem viciats ho probarem.

Demano perdó per les meves faltes d'ortografiá amb català, pero fa uns anys que ni tans sols el parlo per viure ara mateix a los Madriles.

salutacions
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut Perotte, encara que be tu tot aixo las recolzat desde el principi ;) Doncs et recomano mes el 3 que el 4, pero be el 4 tambe esta be. Lo bo que te el 4 es que en MP un pot fer de uboot i l'altre de destructor. Un caga i l'altre menja :lol:
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#3
Et dic el mateix que en Viper. He jugat des del Silent Hunter 2 a tota la saga i el millor de tots i més polit (dada important) és el 3. Algun dia podem provar si vols. L'online cooperatiu es força divertit. Salut!
 

Cube

Nou usuari
19 Juny 2010
8
0
0
#4
Hola Perotte. Com dic al post d'allistament jo jugu al SH. Tinc el I, II, III i IV. El III es per mi el millor de tots si a més li sumes el mod dels "llops" es la reostia. Quan volgueu fem una partideta i enfonsem un bon acoraçat.
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#5
Perotte said:
De fet per jugar a l'Arma ja tinc el meu grup com a menbre d'ArmaDos. La meva ilusió ara mateix es poder probar el Silunt hunter, si es el 4 millor, amb algú que sapigua més que jo, cosa molt facilona. Si trobem viciats ho probarem.

Demano perdó per les meves faltes d'ortografiá amb català, pero fa uns anys que ni tans sols el parlo per viure ara mateix a los Madriles.

salutacions

Benvingut perotte, i no et preocupis per el català, ja t' ajudem nosaltres, encara que visquis als Madriles, el català es com anar amb bicicleta, no s' oblida mai, encara que si s' oxida :mrgreen: :mrgreen:

Si necessites un cop de mà, ja en diràs quelcom

Nippó