Op. Dangerous SAR 7.6.19 22:30h

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#1


REQUISITS
DCS World + F/A-18C, AV-8B N/A, M2000C, A-10C, F-14B, Ka-50, UH-1h
Versió 2.5 "Estable"
Mapa Persian Gulf
SR-ClientRadio

SITUACIÓ
Com a resultat de l’atac a les instal·lacions ferroviàries (Missió Dangerous Convoy) a la ciutat de Bandar-E Abbas, tres dels nostres pilots varen resultar abatuts. L’ operació tot i les pèrdues va resultar un gran èxit, amb nombroses pèrdues materials.

Imatge de la zona ferroviària de Bandar Abbas desprès de l'atac:


Degut a aquest fet, s´ha muntat un dispositiu per tal de poder rescatar-los.
Per aquesta ocasió, les nostres forces disposaran d’una gran varietat d’efectius per tal d’assegurar l’èxit de la missió de rescat.
Tenim a favor que les poques defenses SAM de la zona estan fora de servei.
Per contra, els nostres satèl·lits han detectat que l’enemic a mobilitzar unitats cap a la zona del conflicte.

MISSIÓ
La missió d’avui consisteix en rescatar i tornar a casa sans i estalvis els tres pilots abatuts.
L’USS Tarawa (LHA-1) a costa d’un gran risc acostarà el màxim possible els helicòpters de rescat a la zona. Avançarà a tota màquina pel pas de Toreh-Ye Khuran, fent mitja volta tant bon punt els efectius s’hagin enlairat.
L’USS Stennis, aproximant-se des del sud-oest, llaçarà efectius per donar cobertura.
Des de Khasab AB, sortiran els A-10C i Mirage francesos.

MAPA INCURSIÓ

Zones dels diferents grups:


Imatge satèl·lit on es veuen les zones on han estat abatuts els nostres avions:


Zona de recerca dels Huey:



INSTRUCCIONS GENERALS
  • Hornet/Hornet 2/MIrage/Tomcat: Donaran cobertura aèria als helicòpters i als avions de suport. Cada unitat té una zona assignada.
  • Harrier/Warthog/BlackShark: La seva funció principal és la de donar cobertura als helicòpters de rescat contra possibles amenaces terrestres.
  • Huey: Encarregats de localitzar i rescatar els tres pilots abatuts. El segon Huey també farà la tasca de suport. Els pilots hauran d'embarcar utilitzant el menú radio.

Els nostres pilots estan equipats amb radio transmissors de VHF, emetran a les freqüències preestablertes de 40.5 Mhz FM. Els Huey utilitzaran la radio AN/ARC-131 per tal de sintonitzar i localitzar la posició dels diferents pilots.


Organització dels grups


Springfield (Harrier)- Tarawa
Freqüències =
Radio 1: 250.000 AM
Radio 2: 305.000 AM
- 1xAV-8B N/A

Colt (HORNET2)- Stennis
Freqüències =
Radio 1: 275.000 AM
Radio 2: 305.000 AM
- 2x F/A-18C

- Atunero

Boar (WARTHOG)- Khasab
Freqüències =
Radio 1: 250.000 AM
Radio 2: 305.000 AM
- 3x A-10C

- LeidanWing

Uzi (HORNET)- Khasab
Freqüències =
Radio 1: 275.000 AM
Radio 2: 305.000 AM
- 2x F/A-18C

Dodge (Mirage)- Khasab
Freqüències =
Radio 1: 275.000 AM
Radio 2: 305.000 AM
- 1xM2000C

Pontiac (Blackshark)- Tarawa
Freqüències =
Radio 1: 250.000 AM
-1x Ka-50

- Rush (¿)

Enfield (Huey)- Tarawa
Freqüències =
Radio 1: 250.000 AM
Radio 2: 305.000 AM
- 2x UH-1h

- Wotan

Chevy (Tomcat)- Khasab
Freqüències =
Radio 1: 275.000 AM
Radio 2: 305.000 AM
-2x F-14B

- NoCardis

Darkstar
Missió = AWACS
Freqüència = 237.5 AM

Tarawa
Freqüència = 127.5 AM
TACAN= 3X

John C. Stennis
Freqüència = 129.5 AM
TACAN= 5X
ILCS: Canal 9

Khasab
Freq:
38.400 Mhz
124.350 Mhz
250.000 Mhz
3.750 Mhz

Pista 19/01
ILS 110.30 Mhz

:çsi:

PD: Moltes gràcies a Mr. Rush per la seva idea i aportacions
 
Last edited:

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Em va agradar força la missió, molt bo el plantejament. Va ser divertit tornar a volar el Ka-50, llàstima dels problemes que vaig tenir amb els controls.
 
M'agrades: Wotan