Oculus Rift

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Les imatges ha comentat en Palmer a Reddit que son velles i no fan justicia al model final segons he llegit. Això es pot interpretar de moltes maneres
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
La veritat es que no han dit gran cosa a la conferència d'Oculus (o almenys la part que he pogut seguir). Ara mateix pels consumidors tenim bones noticies i es que la competència entre Oculus i Valve es molt intensa. Hi ha altres ara mateix como Razer amb el seu OSVR però sincerament crec que està en una lliga inferior a dia d'ara. Veig dos grans problemes de cara als desenvolupadors i es que si no unifiquen llibreries ja estàs programant per 2 o 3 APIs per mantenir compatibilitat de manera que no tots els estudis ho faran.

Personalment ara estic apostant per HTC Vive de Valve tot i que quan arribi el moment veurem si puc intentar comprar tos dos dispositius o he de triar els recursos econòmics, i no, no em sobra la pasta però la meva aposta no només es pels videojocs / simuladors a casa si no que aposto per la realitat virtual a la industria de manera que amb sort puc aconseguir muntar alguna cosa relacionada amb la RV a Barcelona :çruc:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
ZeroQ said:
La veritat es que no han dit gran cosa a la conferència d'Oculus (o almenys la part que he pogut seguir). Ara mateix pels consumidors tenim bones noticies i es que la competència entre Oculus i Valve es molt intensa. Hi ha altres ara mateix como Razer amb el seu OSVR però sincerament crec que està en una lliga inferior a dia d'ara. Veig dos grans problemes de cara als desenvolupadors i es que si no unifiquen llibreries ja estàs programant per 2 o 3 APIs per mantenir compatibilitat de manera que no tots els estudis ho faran.

Personalment ara estic apostant per HTC Vive de Valve tot i que quan arribi el moment veurem si puc intentar comprar tos dos dispositius o he de triar els recursos econòmics, i no, no em sobra la pasta però la meva aposta no només es pels videojocs / simuladors a casa si no que aposto per la realitat virtual a la industria de manera que amb sort puc aconseguir muntar alguna cosa relacionada amb la RV a Barcelona :çruc:
Coincideixo bastant amb tu ZeroQ. HTC Vive sembla ara per ara superior i el fet de fer una API OpenSource i que funcioni amb les plataformes principals (Windows, Linux, OS X i PS4), a l'igual que Vulkan, és un plus per part meva que Oculus no té. Van deixar de suportar Linux i MacOSX per centrar-se en Windows. Segons la meva opinió quan una empresa fa aquestes coses, quan porta dient que serà miltiplataforma, és que tenen certs problemes respecte la competència.

També m'agrada molt mês el fet de que amb HTC Vive podràs caminar.

De totes formes ja veurem com acaba tot. Les VR Wars acaben de comencar.

Edit: Després de llegir alguns articles queda clar que HTC i Valve li van cardar un gol per l'esquadra als de Oculus...
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Doncs sí, encara el tinc però fins ara no hi havia bon suport per l'Arma amb el vorpX. A finals d'aquest més ha de sortir la 0.9 amb suport de l'sdk 0.7 d'Oculus que ha afegit millores interessants. Serà cuestió de provar-ho
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
El Rift costarà mes de 350$ (dòlars), confirmat per Palmer Lucky.
http://www.realovirtual.com/es/noticias ... ra-mas-350

Déu, podríem haver cobrat una miqueta més i haver posat una mica més de diners en maquinari personalitzat i haver-ho aconseguit.
També podríeu haver posat una miqueta més de diners en el maquinari, i haver cobrat els mateix, que amb Facebook esteu coberts. Però és fàcil anar pujant el preu a poc a poc perquè no es noti. Segons el preu final, ja veurem si és just. Personalment, crec que segons l'esperit del projecte que van iniciar, si el Rift val mes de 350 €, 400 € a molt estirar, hauran faltat a la seva premissa de fer un HMD bo i barat. Perquè la idea no era fer un HMD de 1000 i vendre per 1001, no van parlar de marge de benefici si no de preu final.

No discuteixo que el HMD que treguin pugui valer el seu preu, és més, estic convençut que ho valdrà, però el que ells venien no era això.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
És el que passa amb els crowdfunding: poses pasta i no saps què en sortirà.

Precisament el fet que hi hagi Facebook al darrere fa que sigui una cosa més comercial. A FB li interessen els $$$$ no els experiments.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Ja se sap el preu, 599$. Que al canvi i amb les despeses d'enviament al nostre país es queda en 750€ mes o menys. Un preu desorbitat si tenim en compte que sempre parlaven d'entre 200 i 400 euros. Segur que les ulleres son genials, i es un altre mon jugar amb això, però compensa això el preu? el temps i el marketing ho dirà.
http://www.realovirtual.com/es/noticias ... culus-rift

I aquí un article de realovirtual parlant sobre el preu final que te el Rift. Opino el mateix que ell, el problema no es el preu, el problema es que ens van vendre que seria un preu molt mes assequible, i en cap moment ens han avisat del canvi de rumb. Si ens ho haguessin dit molt abans, tot i no agradar, ho podríem haver paït abans i millor.
http://www.realovirtual.com/es/noticias ... culus-rift
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
No patiu pas que ja baixarà, sobre tot en picat quan els desenvolupadors comencin a llegir la lletra petita dels senyors de Facebuk quan et diuen que es poden apropiar dels continguts i la propietat intel·lectual. A mi no en carden pas (més) :çnopas: