Oculus Rift DK2

21 Febrer 2011
153
0
0
#1
Hola companys!
Sí, ja se que fa mooooolt temps que no apareixo per aquest forum. La veritat és que estic molt embolicat amb la familia (tinc 45 anys i dues criatures que, com és natural, m'absorbeixen el temps), to i així, no deixo d'estar informat de tot allò que va passant al món dels simuladors.

Darrerament he estat seguint el desenvolupament d'Oculus Rift, doncs coincidirem en dir que és un salt molt important pel que fa a immersió i sensació de presència en els simuladors.

Finalment he vist que ha ja ha sortit ELITE: Dangerous, un simulador espacial que incorpora la possibilitat d'endollar-hi Oculus Rift. Penso que aquest fet és prou motiu per tornar a treure el nas en el món de la simulació de forma activa.

Us escric perquè m'agradaria poder probar les Oculus Rift DK2 abans de comprar-ne unes. No sde si hi ha algú en aquest forum que sigui de Barcelona i tingui la bondat i paciència de compartir una estona les seves Oculus Rift amb un servidor tot fent-me una demostració.

També he llegit que el model comercial sortirà aquest estiu. Creieu que val la pena esperar a que surti aquest model?

Una cordial abraçada!

WOODY
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
El model comercial no es sap quan sortira, qualsevol data fixa es un rumor, el que si que molts creuen (sense tenir cap confirmació) que potser sortirà aquest any, jo també ho crec, però no se sap.
El DK2 està be però es un prototip, si el teu interes no es el de desenvolupar eines o productes per Oculus, no et recomano que compris el DK2 i millor espera't a la versió comercial.

Una salutació :çsalut:
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#3
Ei Viper!,
Moltes gràcies, penso que és força sensat el teu comentari. Potser adquireixi l'ELITE: Dangerous per tal d'anar-lo aprenent, sembla una mica complexe però no tant com l'EVE Online, oi?

Encara puc treure profit del meu TrackIR 4 i el X-52 tot esperant la sortida de la versió comercial d'Oculus Rift.

Per cert, sembla que l'Star Citizen va per llarg, oi? Per ara només ha sortit l'Arena Comander que, pels vídeos, és un mata-mata sense massa interès. De bon començament em van agradar molt els vídeos de passejades pels hangars i per les naus, que realment foten un pam de goig. També he vist uns vídeos d'unes carreres absurdes on una nau es passa deu minuts volant per una ciutat collonuda però passant per dintre d'uns forats sense cap interès. Personalment busco missions més tranquiles tot comerciant entre planetes o explorant constelacions. No se, estic a l'espera.

És per aquests motius que m'ha agradat la pinta que per ara fa l'ELITE: Dangerous, em fa l'efecte que pots evitar bastant el mata-mata i dedicar-te a d'altres tasques.

Va, no parlo més que m'enrollo molt.

WOODY

PS: Per cert, el meu fill gran (11 anys) comença a gaudir de jocs a l'ordenador tipus LEAGUE OF LEGENDS i darrerament un tal SMITE. A veure si l'aconssegueixo dur al "dark side" i que s'aficioni als simuladors!!
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Hola Woody,

si vols provar les Oculus Rift DK2 amb el Elite Dangerous crec que et puc ajudar. De fet tambè tinc algun gadget addicional que pot fer més inmersiva la simulació (KOR-FX) i d'altres que m'han d'arribar com ara els mandos de STEM.

Com diu en Viper no et recomano comprar-te el DK2 ja que aquest any segurament a finals d'estiu podria sortir el kit comercial que tindrà millor resolució, un FOV millorat i altres caràcterístiques que poden fer que valgui la pena espera (entre d'altres el preu espero que sigui inferior als 380€ que val el DK2).

Envia un privat i veiem a veure quan et puc fer un forat per provar-ho :çruc: