Nova Acadèmia de Cavallers del Cel

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#1
[youtube]t6MmNRJogj4[/youtube]​

La trobareu a la meva carpeta del TS3 a Edició.

Disposa de Zeus (admin). Els camps de tir es poden modificar amb el Zeus.

Pot tenir algun bug, però en general hauria de servir. Mes endavant ja trauré una versió més definitiva.

:çsi:
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#3
Actualitzada a la versió 1.1

- Eliminats binocles dels slots d'instrucció.
- Canviat mode dels ocultadors d'objectes a global.
- Arreglada configuració del sistema ACE.
- Esborrat un F22 del portaavions.
- Afegit un dron de CAS (Yabhon) i vinculat al JTAC.
- Afegits uniformes ghilie, tauletes de control de UAV, etc.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#5
No ho he dit pero es va actualitzar fa poc a la versió 1.2, afegint un LHD complet i actualitzant el sistema medic. Tanmateix no es funcional degut a un error d'algun mod o incompatibilitat amb alguna actualització recent que estic mirant d'arreglar, per la qual cosa es probable que pugi una versió 1.3 reparada aviat.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#9
Que tal companys com va tot per la comunitat? Veig que esteu a tope. Es veu molt guapo el campanent Lluís Companys. Un servidor us troba a faltar. Feu partides en horari infantil? A veure si trec temps per fer-vos una visita.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#11
Llista de canvis pendents per a la versió 1.3:

- Arreglar errors de l'Alive amb els helicopters i suports.
- Canviar banderes del 1RA per les del nou emblema. (Feinada perque s'han d'editar tots els cartells...)
- Afegir vehicles nous (MRAP, etc)
- Eliminar pista d'aplicacions que requeria d'us del Adv urban rappeling.
- Revisar teleport entre la base i l'LHD. (a vegades caus des d'altura).
- Actualitzar configuració de l'ACE3.
- Refer virtual arsenals filtrats afegint armes i objectes nous que hi falten.
- Afegir nou camp per a tiradors d'èlit.
- Netejar merda, desactivar simulació en objectes que faltin, optimitzar.
 
M'agrades: Copess

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
- Canviar banderes del 1RA per les del nou emblema. (Feinada perque s'han d'editar tots els cartells...)
En realitat no, si canvies el fitxer de la imatge però li poses el mateix nom, que de fet és el que faràs, no has de tocar res. I en el cas innecesari que li volguessis canviar el nom al fitxer, exporta la missió sense binaritzar, obres amb el sublime, i amb un cercar i reemplaçar canvies totes les banderes d'una tacada ;)
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#13
En realitat no, si canvies el fitxer de la imatge però li poses el mateix nom, que de fet és el que faràs, no has de tocar res. I en el cas innecesari que li volguessis canviar el nom al fitxer, exporta la missió sense binaritzar, obres amb el sublime, i amb un cercar i reemplaçar canvies totes les banderes d'una tacada ;)
Nono, em refereixo als cartellets de les instal·lacions, que son tots diferents. Tanmateix no em preocupa massa, es questio de posar-s'hi :p