Nous videos de l'Arma III

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
De moment es el que m'esperava, la mateixa merda de sempre :çno: . Nomes te nous gràfics, i això si per fi la possibilitat de fer missions subaquàtiques, tot lo altre es la mateixa merda de sempre, i la mateixa falta de realisme (deu meu, si canvia les mires de les armes en mig segon). L'ArmA2 mes les expansions i sobretot mes el mod ACE2, li fot mil voltes a això.
Com dic, res sorprenent, ja m'ho esperava. Ja veurem quan ampliïn la informació si pagarà la pena o no.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#3
Gràficament és força impactant sobretot els terrenys. Em pregunto quina màquina necessitarà. Caldrà deixar temps per a que la companyia o la comunitat, mitjançant addons, puleixin el simulador. Em temo que a la llarga, al igual que li pasarà al Cliffs of Dover, serà l'stàndard de simulació militar que ara és el AII.

Aquest cop no tindré pressa en comprar-lo! ç:D
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#4
Jo també esperaré a comprar-lo, almenys fins que superi (si ho fa) a l'Arma II. M'ha agradat molt la realització del mar, ni punt de comparació amb l'Arma II, ja veurem com funciona la campanya, i trob que es podrien haver currat un poc més la física. Sembla que els cotxes surten rebotats en comptes d'espetllar-se amb els impactes :çno:
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#5
Amb pensava que seria pitjor,te algunes millores gràfiques,no se si demanara molta maquina?el mapa no es veu molt cargat.

però igualment tardaré en comprar-mel.