Nou trailer del GTA V

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Penjo el video correctament :çsi:
[youtube]w2OK8_DD_UI[/youtube]

Tinc el Iv i em va semblar poc millorable però aquest no crec que decebi gaire. çXD
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#10
No i no entenc perquè ja que seria millor. Jo el tinc per ps3. El GTAV de moment tampoc està anunciat per PC però tots els gta els han tret un parell de mesos després de treure'ls per consola.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#11
Ja ha sortit per ps3 i xbox, jo l'estic descarregant ja per la ps3 ç:D me'l compraré quan surti per PC perquè no crec que la ps3 pugui moure correctament aquest joc.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Diplock said:
Ja ha sortit per ps3 i xbox, jo l'estic descarregant ja per la ps3 ç:D me'l compraré quan surti per PC perquè no crec que la ps3 pugui moure correctament aquest joc.
Però si els videojocs estan optimitzats per les consoles que surten no?, no voldràs dir que te'l compraràs en PS3 i que estas descarregant per PC mentrestant tot i que no creus que el puguis moure en el PC?
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#13
Em refereixo a que deu passar com amb el San Andreas a la PS2 són jocs massa bons per la consola i es veuen una mica malament i molt pitjor que en la versió de PC encara que estiguin optimitzats per la consola. El GTAV hauria d'haver sortit per la PS4.
El compraré en versió PC quan surti i de moment jugaré a la versió pirata a la ps3.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#18
Ja el tinc, està bé, el mapa és immens i està desbloquejat des del principi tot i que no et surt mapejat fins que hi has passat, cosa que trigaré dies a fer perquè és molt i molt gros. ç:D Els gràfics com em temia una mica pobres tot i jugar a la play per HDMI. Hi han posat animals tot i que no n'hi ha tants com al RDR.