Nou servidor dedicat de Cavallers del Cel

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#1
Ei.

Doncs com havia avisat per whatsapp aquest cap de setmana tenia algunes sorpreses, una era el video promocional i l'altra aquesta.

He llogat un servidor dedicat per a ús exclusiu del 1r Regiment Aerotransportat, ja que crec que feia falta tenir una plataforma estable sobre la que poder servir les missions i poder reduïr el temps d'espera i els problemes que sempre sorgeixen. El servidor està ja configurat amb els addons de l'estandard i alguns d'altres com el CUP Terrains i Iron Front. Entre avui i demà continuaré configurant-lo i pujaré algunes missions.

Les dades son les següents:

IP: 5.62.64.107:2302

Jugadors: 14

Contrasenya: cat

La password d'admin així com l'accés al panell de control i les dades del FTP us les donaré per privat als que porteu el tema (Viper, Silverarrow, Magnetar, etc).

:çsi:
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#4
De res nois.

Per cert, per administrar-lo us heu de registrar a http://www.nitrado.net i pasar-me la vostra conta aixi us dono permisos per poder entrar al panell, allà tindreu també les dades del ftp i les contrasenyes.

També per una major facilitat estic creant perfils de configuració de manera que si juguem amb uns determinats addons no haguem d'editar la línia d'inici cada vegada.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Atunero said:
De res nois.

Per cert, per administrar-lo us heu de registrar a http://www.nitrado.net i pasar-me la vostra conta aixi us dono permisos per poder entrar al panell, allà tindreu també les dades del ftp i les contrasenyes.

També per una major facilitat estic creant perfils de configuració de manera que si juguem amb uns determinats addons no haguem d'editar la línia d'inici cada vegada.
El meu compte es Legolasindar :çsi:
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#10
Per cert, ja que el servidor esta montat sobre Windows (Linux donava problemes), intentaré fer una missió d'Alive persistent al estil de les antigues MSO d'ArmA 2, de manera que quan s'apaga la misió es guarda el progrés i quan la tornes a posar continues des d'on t'havies quedat. :çsi:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#11
El meu nom d'usuari és Magnetar (qui ho haguera pogut endevinar :çboix: )

Atunero said:
(Linux donava problemes
:çno: :çno: :çno: No en saps ç:D

Atunero said:
Intentaré fer una missió d'Alive persistent al estil de les antigues MSO d'ArmA 2, de manera que quan s'apaga la misió es guarda el progrés i quan la tornes a posar continues des d'on t'havies quedat. :çsi:
Osti perfecte. Això pot estar bé per missions "Insurgency". A veure si et trobo una a 3 bandes que vaig trobar molt prometedora. Creus que també ens hauriem de registrar al WarRoom de ALiVE per tal de veure certes estadístiques?

http://alivemod.com/#ALiVEWarRoom
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#12
Esque fa falta registrar-se per fer missions persistents. Tinc una idea una mica boja pero que crec que us agradarà.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#15
Ja t'he donat permisos Silver. Magnetar, tu tens un compte amb el mateix nom o es una altra persona?

Pel que fa a l'ALiVE War Room es necessari registrar el servidor nou per tal de poder allotjar MSO persistents.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#17
Viper said:
Atunero said:
Pel que fa a l'ALiVE War Room es necessari registrar el servidor nou per tal de poder allotjar MSO persistents.
Hi ha un problema, l'Alive no permet que el servidor tingui al nom signes de puntuació, tipus guions, punts, comes etc...
De fet no em deixa fer-ho ni tant sols amb lletres, es molt estrany.

EDIT: Es molt estrany, només ho puc posar sense espais, tot i que em demana el mateix nom del servidor que surt al config.cfg. No te massa sentit crec.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#18
Val coses que cal al servidor.

1- If using Microsoft Windows: Microsoft Visual C++ 2010 redistributable must also be installed on your dedicated server. Get it from.
http://www.microsoft.com/en-us/download ... px?id=8328
Suposo que ja ho deu tenir, però si no ja saps.
2- Download the @ALiVEServer addon and extract the folder into the Dedicated Server Arma 3 root folder. Add @ALiVEServer to your mod line on your dedicated server. NOTE: Windows users! Prior to extracting the addon from the zip archive, make sure that the archive isn't blocked.
Això ja ho tenim excepte lo del block que no ho se.
3- Download and save the alive.cfg file to C:\Users\USERNAME\AppData\Local\ALiVE (~/.alive/ folder for Linux) OR your Arma 3 root directory. If using AppData, you may need to create the directory yourself if it's not there. Do NOT use your root arma 3 directory AND the AppData\Local\ALiVE directory. Windows: Do NOT forget to unblock this file.
Ja ho he fet jo, està al root de l'arma 3.
4- Important: Your ALiVE mission needs the ALiVE System Database module (available in the Arma 3 Editor) placed for this feature to work!
5- Run your ALiVE MP mission on your dedicated server and connect with your client
6- Go to alivemod.com War Room, under Recent Operations or Live Data Feed on the home page and you should see a message stating your mission was launched.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#19
Ok. Bé el tema del C++ no ho podem tocar perque només tenim accés al panell web pero donc per fet que ho deu tenir instal·lat perque no debem ser el únics que utilitzem Alive en un servidor de Nitrado.

Jo em posaré a editar la MSO que vull fer, no se quan la acabaré pero resem perque funcioni amb el sistema de persistencia de l'Alive.