Nou pegat per l'ArmA 3 versió 1.12

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
L'altre dia va sortir un nou pegat, amb alguna cosa interessant. La llista de canvis completa la teniu en aquest enllaç http://dev.arma3.com/spotrep-00019

- Com a coses interessants, han canviat les òptiques de alguns blindats, les noves òptiques no m'agraden massa, semblen de joc de 8bits, no entenc perquè aquest canvi.
- No se si es en aquest pegat o quan, però m'he fixat que la signatura tèrmica dels vehicles varia, per exemple quan disparem el canó es va escalfant, i quan un vehicle amb rodes es mou, es van escalfant els neumàtics.
- Ara el indicador de la nostre postura surt o no segons el nivell de dificultat "Added: Difficulty option for enabling / disabling stance indicator". Per això ahir no veiem l'indicador de postura.

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Aprofitant que ahir tenia temps vaig provar de hostejar la partida de CQB i sorpresa la meva al veure que en intentar fer de host es penjava l'Arma3. He provat moltes coses i al final he acabat desinstal·lant tot l'Arma3 però mentre ho feia he vist pels forums que els companys simpaticots de Bohemia han introduït un bug amb aquesta darrera versió relacionat amb l'Steam Workshop. Resulta que si tens alguna subscripció feta a algun contingut del workshop peta en hostejar. Per si de cas fins al nou pegat us recomano treure tota subscripció del workshop de l'Arma3.

Podeu veure més informació aquí. En principi només afecta al que fa de servidor.