Nou ordinador a peces.

2 Gener 2016
32
0
0
#1
Bon dia :çsalut:

Aquesta vegada volia saber les vostres opinions sobre aquest ordinador:
Cooler NSE-300-KKN1
Intel Core i7-4770
FSP Raider 650W 80Plus Bronce
Zalman CNPS 10X Optima
GigaByte GA-H87-HD3
G.Skill Ripjaws X DDR3 1600 PC3-12800 8GB 2x4GB CL9
Seagate Barracuda 7200.14 1TB SATA3
Gigabyte GeForce GTX 960 OC WindForce 4GB DDR5 o Gigabyte GeForce GTX 760 OC 2GB GDDR5

Aquestes son les peces principals, però moltes ja no estan a la venta, per això buscaria un ordinador que tingui un preu molt semblant i que tingui la mateixa qualitat o millor. També si trobeu aquestes peces a la venta (preferentment de 1ª mà) hem possessiu el link per veure-ho. També voldria dir que aquest ordinador esta enfocat per tirar el Arma 3, GTA V, The Division, etc. He buscat jo les peces par pàgines web i crec que està bastant bé, però sempre vull veure més opinions.

I també voldria saber si amb una font d'energia de 650w podria tirar tot això sense problemes ç?|
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Jo també em quedaria l'i5, a més a aquest model d'i5 li pots fer overclock i a l'i7 no amb la qual cosa pots tenir un processador més potent. L'i5 que poses també te tecnologia més moderna que la de l'i7, això sempre ajuda a tenir un pel més de rendiment.
 
2 Gener 2016
32
0
0
#6
M'he posat a mirar l'ordinador i al final es veu que moltes peces no es vénen... Doncs si algú de vosaltres em podreu dir alguna peça similiar (Calitat/preu): Placa Base, font d'energia (Aquest és molt ximple, però millor prevenir xD), Ventilador i una caixa! Es mig ordinador però no he pogut trobar les peces :/ I es clar, que sigui compatible amb el i5-6600K i la 960 e,e

També he utilitzat el link de Viper i he fet aquest ordinador, ja em direu si esta bé

http://www.pccomponentes.com/pccly/7cB0E679

Gracies per la ajuda!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Qualsevol placa per socket 1151 et servirà. Jo agafaria una ASUS. A partir d'aquí tot depèn del que t'hi vulguis gastar ja que a nivell de prestacions les diferències de preu no estan justificades. L'únic que et pot aportar una placa més bona és més ports de connexió de diferents tipus i la possibilitat de fer overclock o no.
Per exemple una com aquesta en tindres de sobres:

http://www.pccomponentes.com/asus_z170_a.html

Al montatge que has posat compte que hi falta la placa.
Personalment de font d'alimentació si no t'hi vols gastar calers hi posaria una Tacens que estan bé relació qualitat preu. Si vols alguna cosa de més qualitat ja has d'anar a Seasonic, Corsair, FSP. Penso que amb 700w en tindries de sobres.

També canviaria el disc dur i hi posaria un Western Digital Black, un pel més car però més fiable.