Missió, problemes amb Pacs.

Harkon

Nou usuari
29 Gener 2016
35
0
0
#1
Hola, he finalitzat una missió, però no aconsegueixo deixar-la enllestida. L'únic problema que tinc és que a l'hora de començar-la a fer, tenia els addons PKRZ i Leight OPFOR Pack OFFICIAL oberts i vaig començar a barrejar unitats i objectes. Ara he tingut que cambiar una per una per les dels paks standars i rus, un cop fet però, no em deixa arrencar el joc si no tinc aplicats els paks que ja he dit. Com coi puc fer per desvincular-los?? Hi ha alguna manera? que faig malament?

Saluts i Gràcies! :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Has d'editar el fitxer mission.sqm. Si et surt binaritzat, primer torna a desar la missió desmarcant l'opció de binaritzar.
Al fitxer, al principi de tot, estan els addons requerits, l'únic que has de fer es eliminar els que ja no incorpori la missió.
 

Harkon

Nou usuari
29 Gener 2016
35
0
0
#3
Fantàstic ja va sense els paks.

Tinc un altre dubte. Quan jugues, en el mapa surten les unitats enemigues amb uns triagles de color groc en el mapa i quan apuntes-enfoques a alguna unitat de l'altre equip amb qualsevol arma, surt un requadre vermell (target) dient objetivo. Com trec això tant incordiant?

Merçès!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Greco said:
Fantàstic ja va sense els paks.

Tinc un altre dubte. Quan jugues, en el mapa surten les unitats enemigues amb uns triagles de color groc en el mapa i quan apuntes-enfoques a alguna unitat de l'altre equip amb qualsevol arma, surt un requadre vermell (target) dient objetivo. Com trec això tant incordiant?

Merçès!
Això no es de la missió, si no de la teva configuració de dificultat, mira't el paquet de benvinguda, que fa un parell de dies vaig actualitzar per cert, per saber quina configuració fem servir.