Missió: Deep Strike (28/12/11 - 22:00h ) Cap

#1
Missió: Deep Strike (28/12/11 - 22:00h ) Cap
Espero poder finalitzar l'edició de la missió. En qualsevol cas en funció del nombre de pilots podem ajustar-ne el nivell o triar-neu un altre missió.

Aquesta missió intenta destacar les capacitats dels Ka-50 per aprofitar el terreny i evadir les defenses anti-aeries. Així doncs prepareu-vos per a fer un vol rasant i controlar l'entorn per si som descoberts!

Briefing
Les nostres tropes han establert un front per a contenir les forces georgianes fora de territori abjasia. Les darreres setmanes el front a estat fortament castigat per un grup de helicòpters MI-24 que opera des de un FARP prope, que també s'utilitza com a centre de re-aprovisionament de les tropes properes.



El front enemic consisteix en grups de blindats protegint els ponts que donen accés a territori georgià així com un cordo de sistemes antiaèries de curt abast (principalment AAA i Strelas). Adicionalment aquest sector també esta protegit per sistemes Bulk de mig abast en l'aeroport de Senki i patrulles de Mig-29A regulars per la zona.

Per tot això s'estima que la millor manera de eliminar el FARP consisteix en enviar un escamot de Ka-50 en missió deep-strike. Per a fer-ho els helicòpters hauran d'utilitzar la seva maniobrabilitat per a evitar ser detectats per els sistemes anti-aeris i eliminar el mes ràpid possible les unitats situades al FARP així com les seves infraestructures.

Bona sort!

Grup Alfa:
alfa1: MadElf
alfa2: Balder
alfa3: Rush
alfa4:
 
#6
Avui no hem pogut fer el vol per problemes tècnics, cap dels assistents podia crear una partida que la resta vegues o pugues accedir mitjançant IP directe....

En qualsevol cas demà abans de la partida del Arma2 intentarem tornar a fer de servidors a veure si era un problema temporal de DCS, si fos així tornarem a obrir convocatòria de partida.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Costa d'engegar! Jo vaig tenir problemes amb la llicència, no he tocat res del PC de fa molt, ni he tocat el BS, i quan vaig intentar engegar-lo va i em diu que no es pot activar... després de molt buscar vaig trobar que cal esborrar unes claus de registre, i tornar a activar. Resultat, una altre llicència perduda! Ja només me'n queden dues i han estat casi totes gastades per parides així, sense que jo hagi canviat de SO ni PC ni res.

Sincerament, aquests sistemes anticòpia són un trunyo. Si volen evitar pirateria que no putegin als usuaris. Quan se m'acabin que? Em quedo sense un simulador pel qual he pagat? No ho trobo just.
 
#8
Si noi si, la cosa va a pitjor...

Encara estic investigant el problema del servidor. Per els fòrums de DCS veig que hi ha problemes amb el Master Server, però no hi ha un tòpic amb els mateixos símptomes que patim nosaltres.

Estic cercant ajuda també al E69, a veure si ens donen un cop de mà.

Us mantinc informats! :çsi: