Mapes alternatius

Anthas

Nou usuari
21 Juny 2015
28
0
0
#1
Hola!

Em preguntava si es poden utilitzar mapes alternatius als del vanila per editar missions. A mi stratis i altis no m'han acabat d'agradar del tot mai, sempre he preferit l'ambient de Cherno i Takistan... En el futur m'agradaria participar en el diseny de missions i volia saber quina és la política en aquest sentit!

Gràcies! :çsi:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
M'alegra saber que t'interessa el tema d'edició de missions! Informa'ns de qualsevol cosa de la que tinguis dubtes i intentarem ajudar en tot el que puguem.

En quan al que preguntes no hi ha cap limitació. SImplement que hauràs d'informar a la resta de companys 1 setmana i mitja abans de que s'utilitza un mapa nou o una missió amb continguts addicionals tal i com s'explica a http://www.cavallersdelcel.cat/forums/index.php?threads/4126. L'únic que si que et demanaria és que no canviéssis mods bàsics com ACE3 per un altre que fagi coses similars (sistema mèdic o balística per exemple) ja que els companys haurien d'aprendre com funciona. Tot i aixó ets lliure de modificar la configuració de l'ACE3 per la teva missió de forma específica: balística, sistema mèdic, blufor tracking, etc

P.S.: Mira't el correu privat
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Magnetar said:
Tot i aixó ets lliure de modificar la configuració de l'ACE3 per la teva missió de forma específica: balística, sistema mèdic, blufor tracking, etc
Emmmm, no exactament ç:D A les missions no hi ha cap problema per incloure coses pròpies que siguin necessàries però que no canviïn dràsticament la realitat amb la que juguem, per exemple si a una missió vols fer que els jugadors siguin russos, pots incloure el RHS rus, o si vols que tothom pugui tenir el MicroDAGR perque es una operació de forces especials, cap problema, etc...
Però el que no podem fer es canviar el sistema medic, ja que això canvia totalment la dinàmica del simulador, no pot ser que un dia curem només amb un tipus bendes, i al següent necessitem diferents tipus, o que el franctirador hagi de disparar amb sistemes de calcul diferents. Tot això forma part del nivell de dificultat, i no es pot tocar. Es pot decidir quin fem servir oficialment i si cal canviar-ho de forma definitiva, però no es pot anar tocant a cada partida, perque pot ser un caos.

El que si es pot, es donar o no donar certes coses, per exemple, el BLUFORCE Tracking es un sistema de seguiment d'unitats amigues, en una partida es podria eliminar o desactivar justificant-ho com que el sistema central ha caigut, o que som forces insurgents que no tenim d'això, però no es pot canviar com funciona.
Tornat al sistema medic, tu pots fer que els jugadors només tinguin un tipus de bena, perque son forces insurgents i es curen amb lo que poden, però el sistema serà el mateix, i hauràs de curar ferides de bala amb venes normals, en comptes de venes compressives que son les bones, per exemple.

No se si m'he explicat be, espero que si ç;)
 

Anthas

Nou usuari
21 Juny 2015
28
0
0
#4
Si, si, cap problema.. no tenia en ment canviar res especial. Potser si que algun dia jugar com insurgents o canviar de mapa, però res de "jugabilitat". El que veig és que és bastant complicat... jo havia trastejat amb l'editor del arma 2 i m'agradava, però se m'ha oblidat quasi tot.... Magnetar, potser la primera la podriem fer a mitges, fins que li pilli el truquillo... :çnado:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#7
Viper said:
En Magnetar es un crack
.

I also love you :çamor: :çboix: :çboix: :çboix:

Viper said:
Per començar vull una missió on haguem de ser desplegats al terrat d'un edifici amb helicòpter...;)
Ho miraré

Viper said:
, i una altre on siguem insurgents
That was already in production. Tal i com t'he dit falta una mica (bastant ç;) ) de balanceig per tal de que la missió sigui difícil però a la vegada accessible i que ens ho passem bé. No m'agradaria que anéssiu coixos de bon principi (és mentida però és per quedar bé).
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#8
Viper said:
En Magnetar es un crack, d'ell aprendràs molt, aprofita el que et digui i faràs missions genials.
Ui...

Ui ui ui...

Magnetar corre ara que pots!!! ç:D