Manifestació 10J a Barcelona

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Primer de tot recordo que aquests post es a nivell personal, i que els Cavallers del Cel no es posiciona políticament.

Quina mani mes grandiosa, ha estat brutal, feia molta calor, però et senties molt ben acompanyat, i va haver un crit permanent i clar, i l'estelada va ser la bandera mes visible amb gran diferencia.
Us deixo fotos meves. :çruc: :çseny:

Això era a Francesc Macià, encara molt lluny del principi de la mani, i ja començava a esta pler.








Per aquí encara estàvem a l'alçada de Muntaner, i ja no es podia caminar.







































Vam trigar dues hores per arribar nomes al començament de la mani. El metro estava col.lapsat segons van dir, i fins i tot la ronda estava aturada per la marea de gent que venia, es a dir, si a la mani vam ser 1.500.000, si tenim en compte la gent que no va poder arribar segurament érem mes de 2 milions.


























 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#2
Jo hi era! Ja ens podriem haver conegut en persona! :çsi:

La manifestació, què dir? IMPRESSIONANT!

Això s'acaba... ! :çcerv: :çseny:

Per cert, de cada poble com a molt i van anar un parell o tres d'autocars. Si mireu les estadístiques dels vots durant els referèndums populars, això representa un poquíssim tant per cent de la gent que realment està pel país. Per exemple, en el meu poble només hi va anar un autocar sencer. I van votar més de 2.000 persones el dia del referèndum. Això ho apliqueu a tots els pobles i ciutats de Catalunya i aneu fent comptes. Imagineu la gent que no hi ha anat, però que perfectament podria ser-hi!

AIXÒ ÉS MOLT GRAN! :çvic:
 
A

Anonymous

Guest
#7
[EDITAT PER ADMINISTRACIÓ] Aquest usuari a estat banejat per incomplir les normes del fòrum i la normativa de la comunitat.