La demo de Màfia II disponible a l'agost

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Ben Feder de Take-Two ha confirmat que la companyia llançarà una maqueta de l'esperat Màfia II per Xbox Live i PlayStation Network durant el mes d'agost. Feder anunciar la demo en una recent presentació als inversors de la companyia.

No va confirmar una data exacta per a la demo, però s'espera que un lot sencer arribi a les nostres botigues el proper 27 d'agost, tres dies després del seu llançament en terres americanes.

Com és habitual en els grans llançaments, juntament amb l'edició normal arribarà una edició especial. Aquesta edició de col·leccionista inclourà els següents extres: una caràtula metàl.lica de disseny específic, un DLC exclusiu anomenat 'Made Man', un llibre de il·lustracions, un mapa de Empire Bay i la banda sonora original.

Alex Cox, dissenyador de Màfia II, va dir recentment que el títol apunta al realisme, detallant les diferents maneres en què afectarà la jugabilitat.

La web oficial http://www.mafia2game.com/
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#2
Aquest joc ha d'estar molt bé, el primer era boníssim i a dia d'avui, encara segueix sent un gran referent per els jocs relacionats amb la màfia, però sobretot per els sandbox. El que no m'acaba d'agradar i per això perd molts punts (segons el meu parer) es la curta durada del mateix. Si no recordo malament deien que tindrà una durada de unes 8 hores aproximadament...
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#4
Doncs estem totalment d'acord en aquest aspecte. A més a més, el rotllo GTA ja cansa. El que m'ha agradat moltíssim i encara em té enganxat es el Red Dead Redemption. Si no l'has provat, te'l recomano. ;)