Kingdom Come: Deliverance, un RPG impressionant!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#33
A veure de moment l'he jugat poc, només una hora i escaig. El joc està bé, però de moment m'ha defraudat una mica. M'espera un joc més polit. Per una banda la gent es queixa molt del rendiment, i es que és cert que el FPS de vegades van al màxim i de vegades baixen molt, no és molt estable, però es pot jugar.
La historia sembla interessant, però tampoc és cap novetat, com a mínim de moment, ve a ser la típica historia que no explicaré per no fer spoilers.
Per mi els problemes són: els diàlegs no són fluïts, entre canvi de càmera i ha un espai de temps, petit però perceptible de pausa en el diàleg, això sumat a les pantalles negres entre canvis d'escena no fa gens fluids els diàlegs. A més les animacions molt sovint no són les esperades, poc polides. El joc de moment és ple de cinemàtiques.
Te coses que no m'agraden, com no poder menjar un objecte directament, l'has d'agafar prèviament i després anar a l'inventari. La detecció d'obstacle de vegades es dolenta, sent barrat el pas per un esgraó. La IA és una mica rara, sempre s'està xocant amb tu, encara que tu estiguis quiet, i a més es queixa de tu.
El combat no m'acaba de fer el pes, la veritat és que tampoc em convencia abans de jugar, però un cop jugant no m'acaba d'agradar, potser només l'hi he de deixar temps per agafar-li el punt.
El sistema de regateig està malament explicat, perquè la interfície és confusa, jo ja he regalat diners dos cops.
El cavall no te marxa enrere. Sembla una ximpleria, però és que el segon cop que l'agafes, està encaixonat als estables, i el primer que intentes és fer marxa enrere. Resulta que no es pot, i acabes d'haver girant el cavall en un espai que en realitat és físicament impossible que giri (tot i que el joc et deixa).
I està ple de bugs, molts bugs.

Tot i així te coses interessants. Per exemple el sistema d'elecció de diàlegs, per dir una cosa o una altre, sembla interessant. Les relacions socials és un aspecte molt cuidat sembla ser, ja que afecten coses com fins i tot si vas net o brut, ven vestit o no, amb pinta amenaçadora o no, etc
Se suposa que hi han diferents vies per aconseguir els objectius, pel que he vist d'alguna escena, el món és bastant cru, vaja, que no et pinten les coses de color de rosa, el que s'agraeix, etc

De moment, el joc sembla ser més un vull i no puc, i tampoc em mato massa. Ja veurem amb el temps i els pegats, però aquest joc es carn de llançar una versió Enhanced (millorada).

Però com dic sempre, aquesta és només la meva opinió, hi ha a gent que li encanta.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#35
Doncs ara que he jugat unes horetes més, el joc està guanyant. És cert que no és el que m'esperava, i continua sent un joc sense polir, i amb coses que podrien millorar molt, però un cop passes el principi, que és principalment la part inicial de la historia, i ja pots començar a moure't amb llibertat pel món, la cosa comença a millorar.
El sistema de combat, com ja he dit no és de l'estil que m'agrada, però ara veig que te més coses del que em pensava, i s'està posant més interessant. Tot i així és molt exigent, i te algunes carències, per exemple el combat a cavall és molt dolent en comparació amb anar a peu.
El joc és bastant cabró, i has de pensar bé les coses que fas, ja que moltes coses tenen conseqüències. Per exemple si mous un cos i et veuen et poden ficar a la presó. Tampoc tenia massa sentit segons el context, però vaja, que hi han certes coses mal vist a l'època i fer-ho te conseqüències.
De moment m'està entretenint i te potencial, a veure si el milloren.

Seguint al capità de la guarnició de Rataja.




A l'època també hi havia amor d'homes.




Després d'assaltar un campament de bandits.




Lligant amb la filla de no se qui, la tal Teresa.