Estic provant un addon que millora el sons de l'ArmA2, el J.S.R.S. Soundmod i te una pinta genial, tot i que de moment l'estic provant encara. Com a coses interessants, esmorteix el so segons la distancia, canvi el so quan disparem dintre d'edificis (el típic so de lavabo), abaixa el so quan estem dintre de aeronaus (ara em sento els pensaments) a uns nivells mes creïbles. Etc...
Si el baixeu lo primer que heu de fer es treure l'@ACEX_SM del llistat de llançament del simulador (no esborreu la carpeta del disc dur, nomes del llançament), ja que es el propi addon de sons de l'ACE2 i donaria conflicte.
Després, i un cop descomprimit l'arxiu del J.S.R.S trobareu dues carpetes, la @JSRS 1.5 la heu de reanomenar per @JSRS ja que el tiu li ha ficat un espai al nom i això faria que no la carregues i copieu les dues carpetes la @JSRS i la @JSRS_ACE a l'ArmA2, i poseu aquestes noves carpetes al vostre llistat d'addons per carregar.
El tio recomana anar a Àudio de l'ArmA2 i posar 128 a Samples (Mostres), ja que si no ens podríem perdre algun so al omplir-se els 32 so a l'hora que permet per defecte.