IDEA sobre campanya d'en ZeroQ: Una albada vermella

4 Gener 2014
120
0
0
#1
Bones! Aquestes últimes missions que hem fet amb en ZeroQ m'han agradat molt, pel fet de que les nostres accions com a unitat tenen una repercussió en aquest escenari bèlic fictici d'Altis.

La meva proposta és anar més enllà i fer, a partir d'un mapa, una espècie de campanya d'Altis d'on els editors de missions s'hauran de basar per a fer les missions, i que influiran en la campanya. Tothom hi podria participar i anar canviant els escenaris, sempre intentant ser realistes i imitant una mica el desenvolupament dels conflictes en el món real.

Aquesta tarda us publicaré un exemple del que seria aquesta campanya que es duria a terme en els fòrums.
 
4 Gener 2014
120
0
0
#2


Altis és la illa on la nostra unitat, el 1er Règim Aerotransportat, ha estat destinat com a missió pacificadora de la OTAN. Altis és una illa mediterrània governada per un govern inestable i corrupte, on els poders econòmics, les màfies, varen provocar fa uns anys un conflicte entre civils i l'exèrcit. La situació va empitjorar quan el CSAT, un conglomerat de forces militars àrabs, va fer cuallar la seva propaganda entre la població i va acabar justificant una invasió per aconseguir la pau i fer fora a l'OTAN de l'illa. La OTAN, que vol seguir tenint presència a l'illa per questions geopolítiques, ha tingut que posicionar-se a favor del govern d'Altis tot i les seves discrepàncies.

Les milícies d'Altis, d'extrema-esquerra, de moment no suposen un perill per a la OTAN i les han armat per combatre mitjançant tècniques de guerrilla al CSAT, però cal anar amb compte amb els esdeveniments perquè es poden tornar a enfrentar-se amb l'exèrcit d'Altis en qualsevol moment.

De moment la situació segueix sense ser alarmant, però es preveu que el CSAT cada cop sigui més hostil i bel·ligerant, i envii més tropes a l'illa. Aprofitaran qualsevol deteriorament de relacions diplomàtiques entre OTAN i Altis per a avançar.


Aleshores a partir d'aquí haurieu de anar proposant el curs de l'acció, i sino, a partir de les missions que anem fent, l'escenari va canviant.

La gràcia és que així la simulació que fem té unes consequències a la campanya i li pot afegir encara més realisme. Sé que porta molta feina però la veritat m'agraden molt aquest tipus de coses :çsi:

Ja diureu què us sembla. SI us sembla una rucada també podeu dir-ho ;)

Mapa en alta calitat https://www.dropbox.com/s/7ameimnje0ln8 ... a.jpg?dl=0
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#3
Sempre he demanat la col·laboració de la resta dels membres per fer missions i aquesta em sembla una de molt bona, com ja li vaig comentar a en ZeroQ quan va començar amb la campanya.

Ja fa temps que estic mirant de fer algo similar i, de fet he començat a fer uns petits passos al respecte (a l'igual que l'Arnau002 amb la seva missió Operació Escurçó: Primer Contacte), però requereixen d'un mod addicional que no està a l'estàndard i que permet crear escenaris persistents tenint en compte reforços restants, IEDs, suicides, combat urbà etc: el mod es diu ALiVE.

Si no m'equivoco el que tu proposes és fer una campanya estil Insurgency i hi ha un parell de missions enfocades a això que podriem provar un divendres d'aquest.
 
4 Gener 2014
120
0
0
#4
Si proposo algo així però potser més senzill a nivell tècnic.

Es basaria en crear les missions tal com les creem ara, però basant-se en les situacions que es plantegen al fòrum, sense necessitat de crear mons persistens ni res. Mes que res per donarli continuitat a les missions.