I després de reflexionar

#1
Vinga gent,
després de la reunió de comunitat d'ahir ens hem reunit l'Staff del DCS, l'acta aquí:

Acta reunió

1.- Continuem promocionant el A10c i divendres Helos.
2.- Establir una acadèmia A10c per assegurar mínims en missions oficials. També s'organitzaran "pachangues" sense requisits. Els cadets també podran assistir missions oficials com a punts, si sobren slots.
3.- Acadèmia: A cada sessió estudiar un element del A10c.
- En Rush anirà proposant tema d'acadèmia per la setmana següent.
4.- S'intentarà mantenir cohesió entre ales. En MadElf intentarà fer de pont.
5.- El ala d'Helos continua amb dinàmica actual, que sembla funcionar, tot i que es parlarà de si s'organitza d'alguna manera.
6.- En Buran ocuparà de penjar noticies a la Web.
7.- Demanem a la resta de pilots participació, si volen entrar al staff per implicar-se en la gestió del grup tant fent tasques com aportant idees.

En resum, tornem arrancar l'acadèmia de A10c, i sobretot us demanem a tots aquells que voleu DCS o tingueu intenció de fer-ho que us impliqueu en el grup, ja sigui entrant en el Staff per fer alguna tasca o simplement aportant idees sobre com voleu que sigui i funcioni aquest grup.

Ara només queda que comenceu a omplir de replys aquest fil!!! Vinga companys posem-nos les piles tots i fem que aquest grup sigui allò que tots volem! :çruc:
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#2
Doncs aqui em teniu, tot i que la meva disponibilitat és limitada i els meus coneixements del tema molt justos, si puc colaborar en qualsevol cosa compteu amb mi.

I ja que hi som us deixo els meus dubtes i vosaltres direu...

1º-TARS. Partint de la base de que jo no l´he utilitzat mai, em pregunto si seria viable la implementació d´aquest en el grup i si realment el fet d´implementar-lo augmenta o no la sensació d´inmersio i realisme del sim.

2º -SKIN SENGLARS. Es factible crear un skin propi de l´A10 per a Cavallers del Cel que es pogués ser utilitzat per tots a les missions conjuntes? o és molta feina? jo he mirat alguna cosa i em dona la sensació que al final depén tot de la mà que tinguis amb photoshop i de com controlis les seves maleides capes, peró no se si se m´escapa algo més.
:çseny:

Salut Senglars!

:çsi:
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#3
Jo com en Kopant. Sobre tot el tema del TARS, que estic igual.

Pel demés: Si té ales, m'hi pujo, excepte si és EVAX.

Si les ales es mouen(helos), em costa més, però amb paciència, si algun dia es fa acadèmia, tampoc hi tinc inconvenient.

Per tant, suposo que entraré amb l'A10 i després "lo que surja",
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Jo vaig instal·lar al seu dia el pTARS del E69, però no ho vaig poder provar amb ningú. Com diu en Madelf, sembla que va be, si el fan servir ells es perque funciona.
Si voleu baixar l'ultima versió, mireu be al seu fòrum, perque no sempre la versió mes visible es l'ultima, s'ha de rebuscar una mica.