Campanya Hub Campanya: Op. Crusader

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,023
100
63
#1
1768739312009.jpeg


OPERATION CRUSADER

REQUISITS

ArmA3 + APEX + PF (compat) + GM (compat) + WS (compat) + RS (compat)
Mod-set: Estándard Workshop
Mods edició: -

CONCEPTES BÀSICS

Argot Militar Bàsic
US Marines
USMC Force Recon

CONTEXT

Regió d'Anizay, Jalistan. Octubre 2027.

Jalistan és un país situat a l'Àsia Central que ha estat marcat per dècades de conflicte i inestabilitat. Ric en recursos naturals, especialment petroli i gas, ha sigut un punt calent per a interessos geopolítics i econòmics.

Després de la caiguda del règim islamo-socialista a Jalistan l'any 2023, el país ha entrat en un període d'inestabilitat política i social. Diversos grups insurgents han aprofitat el buit de poder per lluitar contra el govern central democràtic i les forces estrangeres presents a la regió.

Actualment el govern central és inexistent en la majoria de regions perifèriques del país, d'entre les quals es troba Anizay, on diversos grups insurgents com JTJ i MAL competeixen pel control territorial.

És en aquest context que operen les empreses militars privades com ION Services PMC per protegir els interessos de les empreses nacionals a la regió.
Recentment es desplega una petita força de la USMC en el marc de l'Operació Crusader per a donar suport a les operacions de les empreses nacionals i ajudar a estabilitzar la regió.

OPERACIONS

- Op. Crusader.

PARTICIPACIÓ

Tot aquell qui assisteixi al 75% de les missions que conformaràn la campanya (sense incloure repeticions) obtindrà la cinta de participació:





Assistència total

-
 
Last edited:

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,023
100
63
#2
REGLES DE COMBAT (RDC)

Tot el personal conserva el dret inherent a la legítima defensa individual i de la unitat.

Es requereix identificació positiva (PID) de forces hostils o d'intenció hostil abans de qualsevol enfrontament.

Es considera acte hostil qualsevol atac o ús de la força contra forces dels EUA/aliades o contra persones o bens protegits.

La intenció hostil inclou accions que indiquin un ús imminent de la força, com col·locar artefactes explosius, apuntar armes cap a forces aliades, desenfundar armes en presència de forces aliades, etc.

L'ús de la força ha de ser proporcionat, necessari i discriminat, d'acord amb el dret dels conflictes armats.

Quan sigui possible, s'aplicaran mesures d'Escalada de la Força (EOF) per desescalar situacions i protegir la població civil. Per exemple, no es pot obrir foc en resposta a insults o llançaments d'objectes.

La protecció de civils és una prioritat. Cal minimitzar els danys col·laterals en tot moment. Les zones de foc prohibit inclouen per defecte 300 metres al voltant de qualsevol estructura civil o d'ús civil o de contactes sense PID positiu. Es necessita autorització del comandament ((EDITOR)) per a obrir foc sobre zones de foc prohibit.

Els centres sanitaris, llocs de culte, escoles i altres instal·lacions civils especialment protegides no es podran utilitzar com a posició de foc, cobertura o PB.

Es podran utilitzar estructures civils com a posició de foc, cobertura o PB només en situacions d'extrema necessitat i amb autorització del comandament ((EDITOR)).

La destrucció de material enemic s'ha de realitzar fora de zones civils sempre que sigui possible. No es podrà destruir material enemic dins de zones civils sense autorització del comandament ((EDITOR)).

La detenció de persones es durà a terme d'acord amb les directrius del comandament superior i la legislació aplicable. No es pot privar de la llibertat sense causa justificada. No es practicaran escorcolls arbitraris. Els civils tenen dret a portar armes i no podran esser privats d'aquest dret.

La població local viu principalment de l'agricultura i el bestiar. Cal evitar danyar o destruir cultius, camps d'aigua, bestiar o altres béns civils sempre que sigui possible.

Tots els enfrontaments s'han de notificar a través de la cadena de comandament segons els procediments operatius estàndard de la unitat mitjançant un informe C.O.N.T.A.C.

Les RDC són d'acord amb les directives del comandament superior aplicables i romandran en vigor fins que siguin modificades.

((EDITOR)): No complir amb les RDC o les Convencions de Ginebra pot suposar sanció dins el grup 1RA MILSIM per faltar al reglament intern i pot comportar haver de jugar una missió com a periodista o l'assignació d'una cinta de la vergonya. A part de les RDC, cal respectar la Normativa de Convivència, el fet de no respectar aquesta o les decisions o amonestacions de l'staff, pot comportar sancions més serioses.
 
Last edited:

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,023
100
63
#3
FACCIONS

JALISTAN TASK FORCE

La Jalistan Task Force és una força desplegada a Jalistan en el marc de l'Operació Crusader per tal d'estabilitzar la regió i aportar les condicions de seguretat necessàries per a la correcta operació de les diferents empreses nacionals amb interessos al territori.

Està conformada per un conjunt de diferents unitats dels USMC i USAF.

ION SERVICES PMC

ION Services Private Military Company, és una empresa militar privada amb seu als Estats Units que ofereix serveis de seguretat i suport militar a empreses nacionals i internacionals.

A la regió de Jalistan, ION Services PMC té un paper clau en la protecció dels interessos de les empreses petrolieres i energètiques occidentals, especialment de Redstone Petroleum.

1768740164679.jpeg
Checkpoint de ION Services PMC​


JABHAT TAHRIR JALISTAN (JTJ)

Front d'alliberament de Jalistan és un grup insurgent que lluita contra el govern central de Jalistan i les forces occidentals presents a la regió. El seu objectiu és establir un estat islàmic a Jalistan i expulsar les forces estrangeres.

El grup és conegut per la seva brutalitat i tàctiques terroristes, incloent atacs amb IED, emboscades i segrestos. Els seus membres solen dur un mocador blau com a tret distintiu.

1768740409767.jpeg
Comboi del JTJ en patrulla​


MUNUZAMAT ANIZAY LILDIFAE (MAL)

La Organització de la Llibertat d'Anizay és un grup insurgent local que opera a la regió d'Anizay. Estan en guerra tant contra JTJ com contra les forces governamentals de Jalistan.

El grup està format principalment per locals descontents amb la presència estrangera i les condicions socioeconòmiques de la regió. Utilitzen tàctiques de guerrilla i compten amb un ampli suport entre la població local. Els seus membres solen dur un mocador negre com a tret distintiu.

1768740504204.jpeg
Diversos efectius del MAL
REDSTONE PETROLEUM

Redstone Petroleum és una empresa multinacional de petroli i gas amb seu als Estats Units. Opera en diverses regions del món, incloent Jalistan, on té interessos significatius en l'extracció i producció de cru.

El responsable de la regió d'Anizay és Larry Baker que actua d'enllaç entre l'empresa i les forces de seguretat privades que operen a la zona.

1768740691682.jpeg
Fotografia de Larry Baker essent escortat per contractistes de ION Services​