Històries de l'A-10

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#1
Una història de l'A-10
El tinent coronel Ed Riehl abril 2005
Vaig veure el meu primer A-10 en acció en una demostració de poder de foc a Fort Knox, Kentucky fa gairebé 20 anys. A la demo, hem vist alguns dels nostres exèrcits més eines letals, les mines claymore, impressionants a qualsevol distància, 105mm i 155mm obusos assolir objectius que ni tan sols podia veure, tancs Abrams i els vehicles de combat Bradley rugint per una "línia de foc en viu ' amb el suport de apatxes que semblava esclatar per dalt a amagar-se darrere de les posicions d'arbres i el terreny. Finalment, com si es tractés d'una gran final en el Quatre de Juliol, A-10, dos d'ells, vindria ratlles del no-res, laminats, Juking i l'adquisició d'un imaginari tanc soviètic destruït amb aquest burrrrrrruppppp distintiu d'aquesta GAU de 30 mm-8 . Afecte a la República Federal d'Alemanya, amb un Batalló de l'armadura, vaig continuar la meva observació casual i l'apreciació del Warthog, mirant cap amunt mentre volaven sobre el camp alemany, en els camps d'entrenament en Grafenwoehr i exercicis de maniobra en Hohenfels-baix i ràpid amb totes les efectes devastadors que han arribat a esperar de la nostra Força Aèria.

Avancem un parell d'anys, i estic en el desert d'Aràbia abans de creuar a l'Iraq, sempre va ser un consol per a veure un parell de A-10 cap al nord es mou a una gran velocitat sabent que estaven a punt de colpejar objectius en terra, iraquians T-62 tancs o els seus BMP cavar profund i parcialment amagada en perilloses posicions de combat, si és que van ser vistos des de l'aire l'A-10 de fer la feina ràpid dels vehicles iraquians i no veuríem res, però cremat cascos amb torretes cremat net fora (millor donar a continuació per rebre) Finalment, com estem va creuar la berma i es va traslladar fins als nostres objectius inicials, va ser sempre bo saber quan tindria ajuda d'A-10 a l'estació per sobre dels nostres caps, si necessita l'ajuda. Fins i tot millor veure'ls de dalt i escoltar els motors de turbina rugir, ja que es va llançar en una mort ràpida, sobre blancs d'oportunitat només per a la nostra nord-est-És un espectacle que no oblidaré, el poder de matar d'un obús que volen proporcionar els incendis quan se l'anomena Les coses han canviat molt des de la Tempesta del Desert, però m'imagino que els soldats de la lluita contra la guerra global contra el terrorisme a l'Iraq o Afganistan sentir el mateix tipus d'admiració i reconeixement per la Força Aèria A-10, sobretot, quan es mira cap amunt, després d'escoltar el so característic del motor de turbina i el cànon de 30 mm, atalaiar l'horitzó i veure el fum negre d'un blanc recentment destruit-