GOOD MORNING VIETNAAAAAAMMMMM!

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
Senyors, despres de veure I probar el mod UNSUNG, proposo la idea de montar una campanya a Vietnam de 7-10 missions amb Alive, Ace, VcomAI, etc...

Pero, obviament, abans de fer la currada, tinc que veure a qui li agradaría la experiencia y quants voldríen participar asiduament perque es un tipus de lluita a la que no estem habitualment acostumats. Durant les proves ja es van sentir veus: "hosties! sense radio? " o be " no hi han mires???"

Doncs, si: Es una guerra diferent: ... sense mires óptiques, ni GPS ni radios (excepte pel equivalent al JTAC) ni visions nocturnes. Si algú es perd a la jungla està fotut, Suports aeris limitats a trobar una clariana per poder fer una extracció,, llargues caminates per la jungla...mines, trampes i enemics que no els veus ni a 50 metres.

També em tindríeu que dir si voleu anar de exercit, marines, o el mes probable, ja que som grups reduits, de forces especials. (green berets).

I ja posats, digueu quin dia i hora de la setmana us aniria be jugar la campanya. ( a fi de tenir el maxim nombre de participants ).

Ja direu.
 
9 Abril 2017
144
0
0
Manresa
#2
Recluta paquet a les seves ordres! :çsalut:

Jo sóc molt novell en aixó. Trobo que la opció de grup reduït tipus forces especials és molt encertada ( pel que he vist en les 2 proves que s'han fet ). El rollo de no tenir ràdio ni gps i l'ambientació et fa posar rapid en tensió.

A mi m'agradaria jugar. No se si la gnt acostuma a sortir de farra, però per a mi els divendres a la nit m'aniria de conya ( no tinc a la dona ç:D :çvic: ) aixó si, a partir de les 22h.

L'altre dia, provant el rol de metge, ( tot i que vam durar el que dura una granada a les mans de l'oriol ç?| ç:D ) també em va agradar i m'agradaria aprendre més al respecte.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#4
Bona proposta Kronus! Jo m'apunto a el que sigui i més si és a Vietnam que te una ambientació brutal! Si et puc ajudar en algo i ho se fer, ja pots disparar!

La podriem jugar cada dos semanes així, tenim més temps per ediat...és una idea. Salut!
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#5
Com el Magnetar ha dit, caldrà tenir en compte possibles incompatibilitats. Habitualment és millor posar pocs addons i que funcionin.

Kronus said:
Pero, obviament, abans de fer la currada, tinc que veure a qui li agradaría la experiencia y quants voldríen participar asiduament perque es un tipus de lluita a la que no estem habitualment acostumats. Durant les proves ja es van sentir veus: "hosties! sense radio? " o be " no hi han mires???"
Sense mires, ni gps, ni radio, tendeixen a ser les missions més divertides (l'ACRE ajuda molt si no hi ha ràdio). De fet jo sempre he cregut que a Cavallers abusem de les ràdios. Amb el Moska hem arribat a fer missions sense mapa.

Kronus said:
També em tindríeu que dir si voleu anar de exercit, marines, o el mes probable, ja que som grups reduits, de forces especials. (green berets).
Forces Especials de l'exèrcit americà té força sentit ("Green Berets"). Em sembla una bona idea.

Els SEAL són una altre opció per Vietnam.

Per la meva banda tinc en producció missions estil patrulles Stingray dels Marines de reconeixament, però en teatres de guerra actuals 1990-2020). Es van crear a Vietnam i eren formades per 4-10 Marines que actuaven de forma independent, responent només a la CG. T'aconsello que ho investiguis.

Si t'interessa, pots començar a llegir aquí: http://westwrite.com/articles/team-prim ... e-indians/

Tinc alguns llibres al respecte, si necessites referencies.

Jo només podré venir dissabtes i algun divendres (potser algun diumenge). A l'hora habitual: 22.00 h.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Ashdrick said:
L'altre dia, provant el rol de metge, ( tot i que vam durar el que dura una granada a les mans de l'oriol ç?| ç:D ) també em va agradar i m'agradaria aprendre més al respecte.
Si vols saber més del rol de metge amb l'ACE 3 mira't aquest document nostre.
viewtopic.php?f=39&t=4857

Es un kneeboard, és fa servir per consulta rapida durant el combat dels procediments a seguir :çsi:
 
9 Abril 2017
144
0
0
Manresa
#7
Viper said:
Ashdrick said:
L'altre dia, provant el rol de metge, ( tot i que vam durar el que dura una granada a les mans de l'oriol ç?| ç:D ) també em va agradar i m'agradaria aprendre més al respecte.
Si vols saber més del rol de metge amb l'ACE 3 mira't aquest document nostre.
viewtopic.php?f=39&t=4857

Es un kneeboard, és fa servir per consulta rapida durant el combat dels procediments a seguir :çsi:
M'el miro! Moltes gràcies.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#8
Ashdrick said:
L'altre dia, provant el rol de metge, ( tot i que vam durar el que dura una granada a les mans de l'oriol ç?| ç:D ) també em va agradar i m'agradaria aprendre més al respecte.
Si t'agrada el rol de metge...has vingut al lloc ideal. Tindràs feina a cada partida, molta feina! ç:D ç:D

SilverArrow said:
Com el Magnetar ha dit, caldrà tenir en compte possibles incompatibilitats. Habitualment és millor posar pocs addons i que funcionin.
Es pot esbrinar quins errors sol donar? o que és incompatible amb UNSUNG i així, poder eliminarlo del Modset per poder jugar tranquils sense errors o si més no, per no fer servir segons quins móduls...i coses d'aquestes...

SilverArrow said:
Sense mires, ni gps, ni radio, tendeixen a ser les missions més divertides (l'ACRE ajuda molt si no hi ha ràdio). De fet jo sempre he cregut que a Cavallers abusem de les ràdios. Amb el Moska hem arribat a fer missions sense mapa.
Totalment d'acord. Les ultimes partides que em fet amb en Kronus a Vietnam, sense cap ajuda d'aquest tipus, la immersió ha sigut boníssima, també a ajudat molt el mapa i el contexte.


SilverArrow said:
Si t'interessa, pots començar a llegir aquí: http://westwrite.com/articles/team-prim ... e-indians/
Que ben parit el pilot de "The Indians"...ThugLife!
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#9
paperboy said:
Es pot esbrinar quins errors sol donar? o que és incompatible amb UNSUNG i així, poder eliminarlo del Modset per poder jugar tranquils sense errors o si més no, per no fer servir segons quins móduls...i coses d'aquestes...
Doncs simplement que el UNSUNG no és del tot compatible amb CBA/ACE3. No podràs per exemple interactuar amb els companys dins el vehicle, tenir cargament, arreglar certs vehicles, etc. Això només inclou els vehicles en si. Si anem a les armes, vigila perquè no totes les mires (important per franctiradors) fan servir el sistema de ACE i per tant, aquelles que no ho siguin es calibraran malament. I ja no et dic amb advanced ballistics....

Crec que hi ha algun fitxer de compatibilitat però està desfassat i/o incomplert.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#11
Magnetar said:
Doncs simplement que el UNSUNG no és del tot compatible amb CBA/ACE3. No podràs per exemple interactuar amb els companys dins el vehicle, tenir cargament, arreglar certs vehicles, etc. Això només inclou els vehicles en si. Si anem a les armes, vigila perquè no totes les mires (important per franctiradors) fan servir el sistema de ACE i per tant, aquelles que no ho siguin es calibraran malament. I ja no et dic amb advanced ballistics....

Crec que hi ha algun fitxer de compatibilitat però està desfassat i/o incomplert.
He intentat buscar, però no he trobat una llista completa d'incompatibilitats amb l'Unsung. Estaria bé saber si n'hi ha cap, per a esbrinar quines són les coses que NO podem fer exactament, amb això que ens has comentat es pot trampejar una mica i fer una missió decent, però si hi ha altres falles importants pot ser un fiasco.

No poder interactuar amb els companys dins d'un vehicle, és una merda pel metge ja que no pot curar a ningú a dins, cap incoveniència més greu?

El tema franctiradors és una pega segons el mapa, em fa ràbia que no funcioni pel mapa @NAM que és el més gros, crec, i hi ha zones on el franctirador podria fer feina. En altres mapes haig de dir que el rang de combat no passa de 150 metres i crec que tiro molt llarg.

Tampoc he trobat l'addon de compatibilitat...quin desastre tu!! :çno: :çno:

De totes formes, merci per la info Magnetar! Seguirem investigant a veure si li podem treure més suc a aquest mod!
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,000
95
48
#12
Ja he editat amb l'Unsung i l'ACE3 i tot i que te alguns bugs, es totalment jugable. On es nota mes el tema es si es fa servir ALiVE pels suports ja que van com volen... :çno:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#13
el problema es que els helicopters de UNSUNG no estan actualitzats. Per fer servir suports d'Alive tens de baixar-te els huey de Medium Utility Helicopters (MUH) que aquest tenen funció de vol avançat i van be amb Alive. Els de Unsung han dit que pel proper release tot aixó ja estarà arreglat, pero de moment... el que hi ha es el que hi ha, si vols Hueys... tens de tirar del MUH (gual que fan els del grup america del 1er de Cavallería)