GENERAR MISSIONS DE FORMA SENZILLA

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
GENERAR MISSIONS NO HAVIA SIGUT MAI TAN FÀCIL

Com a cap de grup d'editors us presento la nova eina per editar missions. Generar missions ja no requereix conneixements de programació ni la creació de scripts per fer les tasques més senzilles! La plantilla permet:

  • Configuració automàtica de ACE 3 d'acord amb l'estàndard del grup sense necessitat de reconfigurar-lo cada cop a l'editor.
  • Configuració automàtica de ASR AI.
  • Integració amb DAC, un addon/script de generació de patrulles totalment aleatori.
  • Integració smb T8 Units. Un altre addon de generació de patrulles menys dinàmic que el DAC però totalment compatible amb ell.
  • Configuració de les freqüències de ràdio depenent de l'esquadra I equip de foc, ja sigui amb ACRE2 o TFAR.
  • Configuració de l'equipació per cada un dels possibles rols dins d'una esquadra d'infanteria.
  • Configuració del mode espectador, plantilla per brífings I pantalla d'introduccio.
  • Configuració automàtica del Zeus per l'administrador de la partida.

A continuació us deixo amb els passos a seguir per tal de crear una missió enllaunada. ANIMEU-VOS a generar missions, és senzill, i per qualsevol dubte ja sabeu on trobar-me!

PASSOS A SEGUIR:

  • Descarregar la plantilla del Github dels Cavallers del Cel https://github.com/CavallersDelCel/1RA_Plantilla_Missio
  • Crear una carpeta a NomUsuari/Documents/Arma 3/MPMissions seguint el següent esquema: 1RA_co@xx-yy_Nom_de_la_Missio.Nom_del_Mapa. Per exemple:
    1RA_co@08-12_OpFantasma.Altis per indicar que es tracta d'una missió cooperativa per 8 a 12 jugadors a l'illa d'Altis.
    1RA_co@08-12_Jagdtag.Stratis per indicar que es tracta d'una missió cooperativa per 8 a 12 jugadors a l'illa de Stratis.
  • Copiar els continguts de la plantilla EXCEPTUANT mission.sqm a aquesta carpeta.
  • Obrir la missió a l'editor d'arma 3 I posar les unitats al mapa. Afegir a cada unitat jugable la següent línia al INIT:
    Codi:
    [“NOM_ESQUADRA”, “EQUIP_DE_FOC”, “ROL”, this] call bmt_fnc_configUnit;
    on:
    NOM_ESQUADRA pot ser: Alpha, Bravo o Charlie.
    EQUIP DE FOC pot ser: 1, 2 o 3.
    ROL són els diferents rols disponibles: sl (Líder d'esquadra), tl (líder d'equip), rfr (fuseller) que depenen de la facció. Per un llistat complet mireu el fitxer missionConfig/configEquipment/functions/fn_configEquipment_rhs_usaf.sqf.
  • Guardar la missió.
  • Editar els diferents fitxers a la carpeta missionConfig
    1. bmt_missionConfig.hpp: Especificar el nombre mínim/màxim de jugadors, autor, nom de la missió I breu descripció de la missió.
    2. bmt_missionDebriefing.hpp: Definir els possibles finals de la missió, èxit o fracàs, seguint els exemples.
    3. briefing/scripts/bmt_briefing_*sqf: Definir els brífings dels jugadors depenent de la seva facció: RHS Marines, RHS USA, CSAT... Aquesta informació es podrà reutilitzar al post del fòrum dels Cavallers.
    4. briefing/scripts/bmt_briefing_admin.sqf: Informació per l'administrador de la partida: breu descripció de la missió I mods necessàris.
    5. Afegir els differents finals si aquests depenen de triggers o situacions excepcionals al fitxer missionConfig/endMission/functions/fn_finalitzarMissio.sqf
    6. Opcional: Customitzar l'equipació de cada rol a missionConfig/configEquipment/funtions/fn_configEquipment*sqf
    7. Comprovar que tot funcioni.
  • Desactivar el mode debug al fitxer description.ext
  • Publicar la missió al fòrum
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
S'ha actualitzat la plantilla a la versió 1.1. Es pot descarregar al Github dels Cavallers del Cel.

  • El mòdul del Zeus per l'administrador de la partida es configura de forma automàtica. No cal posar cap mòdul addicional a l'editor. Es pot activar/desactivar als paràmetres de la partida.
  • El DAC es configura ara automàticament i depèn de la versió addon en comptes de la versió script. L'antiga funció es manté per retrocompatibilitat.
  • Afegit el suport per T8 Units, que és compatible amb el DAC i ASR AI.
  • ACE 3 només es configura en servidors i els paràmetres s'envien als clients.
  • Arreglada l'activació dels finals al briefing d'administrador.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#3
S'ha actualitzat la plantilla a la versió 1.2. Es pot descarregar al Github dels Cavallers del Cel.

  • Compatibilitat amb la versió 1.56 de Arma 3.
  • Traducció a l'anglès de la plantilla per tal de poder publicar missions als fòrums de BIS.
  • Arreglats petits errors en les funcions i millorada la compatibilitat amb ACE 3.
  • Optimitzacions varies a les funcions.
  • Configuració més detallada i amb més opcions del TFAR i ACRE 2.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#4
S'ha actualitzat la plantilla a la versió 1.2.1. Es pot descarregar al Github dels Cavallers del Cel.

  • Arreglat un error a la línia de la OnPlayerKilled (plantilla de respawn).
  • Traducció de diversos fitxers i capçaleres.
  • Petits canvis de traducció i de nom de variables
  • ACE3: Suport per la versió 3.5.0
  • ACE3: Les mires es poden utilitzar conjuntament amb ulleres de visió nocturna.
  • ASR AI 3: Suport per la versió 0.98.
  • ASR AI 3: Afegida una variable per debug.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#5
Re: Plantilla Bàsica per Missions v1.3

S'ha actualitzat la plantilla a la versió 1.3. Es pot descarregar al Github dels Cavallers del Cel.

  • Compatibilitat amb la versió 1.58 de Arma 3.
  • Reestructuració de la plantilla de respawn. Cada jugador pot fer un cert número de respawns i un cop esgotats entrarà en mode espectador. El número de respawns és controlable mitjançant paràmetres missió.
  • Durant el respawn, un contador mostra el temps i un missatge que es pot personalitzar.
  • El mode espectador de ACE3 ja no s'activa per defecte en detreniment del mode espectador de End Game. El mode espectador es pot seleccionar a través de paràmetres de missió.
  • Suport per jugadors JIP.
  • El TFAR s'inicialitza més ràpidament.
  • Els metges no tenien cap ràdio assignada. Ara per defecte reben una 343.
  • Optimitzacions varies a les funcions.
  • Afegit el rol de "Assistant automatic rifleman" a RHS USAF.
  • Afegida la possibilitat d'equipar Flashlights.
  • Afegida la configuració per Leights Opfor Pack (Afghan militia) a DAC i T8-Units.
  • Afegida la configuració de BluFOR i OpFOR a T8-Units
  • Compatible amb la nova versió dev de ACRE 2 (Build 894).
  • ACE3 no té, com a configuració per defecte, deshabilitar mires i visió nocturna.
  • Actualitzats els nous perfils.
  • Arreglats diversos errors tipogràfics.

Screenshot del nou sistema de respawn mentre espereu... Recordeu que només el líder d'esquadra pot autoritzar que us torneu a unir a la acció. Això és per evitar morts degut a bugs de l'arma i és totalment configurable.

 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#7
Aquest cop ja ho faré jo. Vaig haver de canviar alguns fitxers: missionConfig/bmt_missionConfig.hpp i missionConfig/bmt_missionParameters_definitions.hpp.

Actualitza simplement a la teva ultima versio la missió al Github i jo faré la resta. :çsi:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
#8
Magnetar said:
Aquest cop ja ho faré jo. Vaig haver de canviar alguns fitxers: missionConfig/bmt_missionConfig.hpp i missionConfig/bmt_missionParameters_definitions.hpp.

Actualitza simplement a la teva ultima versio la missió al Github i jo faré la resta. :çsi:
La missió del github ja està a la ultima, quan actualitzis mira si pots fer el que quedava teu, gràcies :çsi:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#9
Re: Plantilla actualitzada a la 2.0-rc1

S'ha actualitzat la plantilla a la versió 2.0-rc2. Aquesta versió inclou varies millores, amb 3 dels objectes encara WIP:

Canvis generals

  • Millores en els scripts en general per més claredat en el codi.
  • Les funcions d'equipació i configuració d'unitats ara accepten el següent:
    • "Rol": Simplement una string indicant el rol. O bé:
    • ["Rol", "flecktarn", "g36"]: una array on la primera entrada és el rol i les següents entrades són opcions de customització amb que l'editor de la missió pot configurar.
  • Millores en l'ordre d'inicializació dels scripts.
  • Documentació de les funcions.
  • Compatible amb la versió 3.8.X de ACE 3.
  • Compatible amb la versió de desenvolupament de ACRE 2 2.3.0.916, incloent suport per la nova ràdio SEM52SL. WIP.
  • Compatibilitat amb ASR AI 3 v0.9.30.
  • Compatibilitat amb T8 Units v0.7.
  • Nova pantalla introductòria: càmera a poca metres del jugador. Inspirat en una de les missions de R34P3R. WIP.

Nou sistema JIP:

El nou sistema JIP a la plantilla inclou el següent:

  • Temps limitat per JIP: JIP només està permès durant els primers X minuts de la missió.
  • Les normes JIP es poden modificar al briefing d'administrador: permetre, denegar i extendre el temps són unes de les opcions.
  • Si un jugador entra com a JIP i la missió no ho permet, s'activarà automàticament el mode espectador.
  • Si un jugador ha entrat durant el temps permès, reconnectar-se degut a una desconnexió sempre està permès..
  • Si un jugador es desconnecta, la següent informació persisteix;
    • Equipació.
    • Fatiga avançada ACE 3 , rols de ACE roles (Metge, enginyer, ...), Sobreescalfament de les armes d'ACE, taps, ...
    • L'estat mèdic del ACE de moment encara NO està suportat. S'afegirà un cop hagin acabat la nova versió del sistema mèdic.
  • Si un jugador es reconnecta després d'una desconnexió o entra més tard, tindrà l'opció de fer teleport durant els primers 5 minuts. Es teletransportarà primer a un membre de la seva esquadra, al jugador amb més rang de la facció i per últim al jugador amb més rang de la mateixa aliança.

Nou sistema de respawn:

El nou sistema de respawn és més modular i inclou el següent:

  • Es pot definir el número de respawns per judagor o per bàndol.
  • Afegida la compatibilitat amb el sistema Revive de ACE3. Si aquest sistema es sel.lecciona, el número de respawns definits a la plantilla passen a ser automàticament el número de "ACE Revives" permesos.
  • Afegit un paràmetre de missió que permet controlar el número de respawns de la missió sense haver de fer canvis: sense respawns, respawns definits per la missió, respawns il.limitats.
  • Compatible amb TFAR i ACRE 2.
  • Compatible amb el mode espectador de ACE 3 i EndGame (Vanilla).
  • Compatible amb ALiVE Multispawn.
  • Suporta respawn points per bàndol, facció i per grup.
  • Nou efecte de respawn: una càmera a pocs metres del jugador (o unitat que ha matat al jugador) fa un moviment circular, sempre i quant el respawn estigui habilitat.
  • Afegit un paràmetre de missió que permet activar KillCam aprofitant la nova càmera.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
836
54
28
#11
Bona feina. Si tinc temps hi fare un cop d'ull a veure si puc aprofitar alguna cosa. M'interessa en especial el tema jip i persistencia en sessio per la campanya que estic fent. No es imprescindible pero ajudaria a paliar els efectes negatius de les caigudes i desconexions no desitjades. :çsi:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#16
Re: Plantilla actualitzada a la 2.0-rc2

S'ha actualitzat a la RC-2 (actualitzat el post anterior):

A més a més dels canvis a la RC-1, inclou el següent:

  • Càmera de respawn.
    • Afegit un paràmetre de missió que permet activar KillCam aprofitant la nova càmera de respawn.
    • Colors més desaturats mentre la càmera està activa.
    • Efectes d'entrada i sortida implementats.
  • La nova pantalla d'introducció (playerCamera)
    • Ja no utilitza càmera cinemática. En el seu lloc, utilitza una càmera més semblant a la que es pot veure durant el UAV feedback però centrada en el personatge.
    • Suport per visió nocturna.
    • utiliza diverses animaciones aleatòries pel jugador. Les animaciones a reproduir es poden customitzar mitjançant els paràmetres de la funció.
    • Nous efectes a l'acabar la introducció (BIS fnc VRFadeIn)