Ens doblen el lloguer del servidor.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Com ja vaig comentar l'altre dia a alguns companys al TS. M'ha arribat un correu de OVH, que es la empresa de hosting amb qui tenim contractat el lloguer del servidor dedicat, informant-me que l'oferta que Microsoft els feia a ells per la renovació de les llicencies dels Windows Server, havia estat revocada, i per tant tots els usuaris de OVH que fins ara nomes pagaven 3€ de renovació de llicencia de Windows al mes, a partir d'ara hauran de pagar el preu normal que son uns 15€ al mes.
Això suposa per nosaltres, que si fins ara pagàvem uns 112€ cada 6 mesos per renovar el lloguer, a partir d'ara haurem de pagar uns 220€ cada 6 meses. Com veieu es un augment de 100€, el doble del que pagàvem.

Llavors tenim dues opcions, pagar si podem, o cercar un hosting mes barat, però que implicar migrar tot, i això sempre dona problemes, tant pot sortir tot be, com perdre tot o part de l'informació. El problema es que no hi han hosting mes barats de servidors dedicats, OVH es lo mes barat que hi ha al mercat, per això al seu dia el vaig agafar, he estat mirant igualment aquests dies, i no he trobat res mes barat, tot es mes car, principalment perquè tots els altres servidors son mes potents. Es a dir, encara que ens doblen el lloguer, el nostre segueix sent el servidor mes barat que hi ha al mercat.

Una altre possibilitat que tenim, es llogar un servidor dels potents, lo que ens permetria no solament tenir web, fòrum i TS3, si no que a mes ens permetria instal·lar els servidors dels simuladors, però la complicació es que aquest servidors potents (i parlo dels menys potents) costen d'uns 400 cap amunt.

Si ho calculem, 220 euros cada 6 mesos, son entre 10 persones 20 euros, i entre 20 persones, 10 euros, tot això cada sis mesos. A la practica ja us dic que normalment paguen unes 10 persones cada cop que fem la renovació.

Jo seguiré mirant de cercar una solució a ser possible mes barata, però que no impliqui res negatiu per la comunitat. Si no trobo res, doncs ens tocara pagar el nou lloguer, que tot i ser mes car, segueix sent el mes barat del mercat. Fins ara jo assumia la diferencia que faltava per pagar el lloguer, si entre tots no havíem arribat al cost total, però una diferencia gran no la puc assumir aixi com aixi, per tant us demanaria una mica mes de sacrifici de tots, cales sempre en podem guanyar mes, però lo que vivim entre tots als simuladors es irrepetible ç;)

P.D: El pròxim pagament del lloguer es l'11 de setembre.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
I no podriem mirar de fitxar un xeic àrab? Li ensenyem a xapurrejar unes quantes paraules en català... i que pagui! ç:D

Ara seriosament: jo optaria per la opció més barata. Servidors dedicats sembla ser que, per ara, no fan falta ja que tal i com anem fent ens apanyem.
I si no, amb un ordinador vell connectat permanentment a internet no fariem? Pregunto des de la ignorància, eh?; que jo d'informatica només domino el clic i el doble clic.

També seria bo iniciar una campanya de reclutament. L'arma té versió gratuïta, el il-2 costa (que no val) dos rals i ara el DCS regala un avió... Promocionen-ho! :çsi:
Ara és estiu i sempre hi ha qui s'aburreix i es pot apuntar: com més serem més riurem (i menys pagarem)!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Balder said:
Ara seriosament: jo optaria per la opció més barata. Servidors dedicats sembla ser que, per ara, no fan falta ja que tal i com anem fent ens apanyem
Jo soc de la mateixa opinió, ara mateix no ens cal un servidor mes potent per els simuladors, amb els que som ja anem fent.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#4
Això mateix, no podem tenir un ordenador conectat permanentment que ens faci de server? Em sembla que el seu consum seria inferior a 440€ a l'any.
Per cert, jo aniria fent un backup del fòrum i del que fós, que millor prevenir que curar ç;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
jaumem said:
Això mateix, no podem tenir un ordenador conectat permanentment que ens faci de server? Em sembla que el seu consum seria inferior a 440€ a l'any.
Per cert, jo aniria fent un backup del fòrum i del que fós, que millor prevenir que curar ç;)
A veure, que estem confonent coses, una cosa es el Servidor Dedicat de la comunitat, que no es posara en cap ordinador de cap de nosaltres, per raons obvies de disponibilitat, estabilitat i ample de banda. I una altre cosa es el servidor dedicat que agafem per allotjar els simuladors que fem servir, que es lo que diu en Balder que podem seguir com ara fent nosaltres de host de la partida.
 
13 Juny 2012
46
0
0
59
#6
Jo no puc pagar estic a l'atur i se m'acaba l'ajuda en poc temps.
Ho sento molt veient això només em toca acomiadar-me i quan tingui feina ja tornaré.

una salutació

Emil Schug
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Emil Schug said:
Jo no puc pagar estic a l'atur i se m'acaba l'ajuda en poc temps.
Ho sento molt veient això només em toca acomiadar-me i quan tingui feina ja tornaré.

una salutació

Emil Schug
La quota es voluntària, no hi ha cap obligació de pagar res per formar part dels Cavallers del Cel.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
Viper said:
Emil Schug said:
Jo no puc pagar estic a l'atur i se m'acaba l'ajuda en poc temps.
Ho sento molt veient això només em toca acomiadar-me i quan tingui feina ja tornaré.

una salutació

Emil Schug
La quota es voluntària, no hi ha cap obligació de pagar res per formar part dels Cavallers del Cel.

Exacte! Si vols marxar ves buscant una altra excusa... :çcerv:
 
13 Juny 2012
46
0
0
59
#9
Jo no em vull anar i no és una excusa, és la pura realitat, estic a l'atur fa dos anys i escaig, buscant com boig, només em trobo portes tancades i quan hi ha una oberta em diuen que sóc gran per al lloc.
Estic desesperat i per això, quan he vist el post del pagament, m'he fet creus, jo no puc pagar en la situació en què estic, per això vaig dir el que vaig dir ..
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Emil Schug said:
Jo no em vull anar i no és una excusa, és la pura realitat, estic a l'atur fa dos anys i escaig, buscant com boig, només em trobo portes tancades i quan hi ha una oberta em diuen que sóc gran per al lloc.
Estic desesperat i per això, quan he vist el post del pagament, m'he fet creus, jo no puc pagar en la situació en què estic, per això vaig dir el que vaig dir ..
En Balder no t'ho ha dit amb mala intenció, entenem perfectament la teva situació, jo també he estat molt de temps a l'atur. Vinga deixem passar això :çsi:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#13
Bones Viper,

pregunto sense mala intenció que penso en una tercera posibilitat que consisteix en agafar un hosting no dedicat només per el web deixant de banda el server TS de tal manera que utilitzem servidors de TS publics i fins o fins i tot en dies puntuals que es munti alguna partida algú (i tot i que no tinc molt ample de banda m'ofereixo voluntari) faci de servidor dedicat per TS. Això pot abaratar els costos del servidor (fins que possin les vaques flaques) però caldria renunciar al servidor dedicat de TS.
Tambè hi han altres comunitats amb qui ens podriem annexar per compartir el servidor de manera que puguem tenir el hosting compartit amb un servidor més potent entre altres esquadrons.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14
El servidor de TS propi es vital per el funcionament de qualsevol grup, i el servers públics, que jo nomes conec un, son un caos de gent, amb canals nomes temporals, vaja un despropòsit.
Això de l'annexió per compartir servidor ja es va proposar, i amb el grup mes afi que tenim, que es el Grupoarmados, es va descartar completament, dos grups pagant cales per un unic servidor vam decidir que eren massa complicacions i comportava massa riscos.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#18
Una opció que també crec que pot ser interessant es separar en dos els serveis. M'explico, un hosting de servidor dedicat acostuma a ser molt car per si mateix (pel mateix concepte). En canvi un hosting web senzillet es força econòmic per si mateix si no es requereix servlets ni un tràfic descomunal. Llavors propose d'agafar el hosting web per una banda i un servidor de TS3 que son més económics que els servidors dedicats. Per exemple la gent de http://www.teamspeak-now.com surt per un any 90€ (per 50 usuaris). El servidor no té perqué ser dedicat per nosaltres en el mateix server poden haver-hi altres aplicacions però a nosaltres això ens es ven igual mentre ens garanteixin l'amplada de banda per 50 usuaris simultanis (o el que es contracti ja que el preu va en funció d'això).
Inconvenients que pot tenir això que potser la url del servidor TS3 no es cavallersdelcel.cat sinó que podria ser que fos un altre url. Jo no ho veig com gaire inconvenient però voldria dir que el domini de cavallers només seria per la web i foro.