Edició de videos del grup ArmA2

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Editant els vídeos de lo de Vic, m'ha tornat a picar una mica "el gusanillo" de l'edició de vídeos dels grups, aixi que vull fer un vídeo molt curtet de presentació d'aquest grup. A mi m'agrada fer-los en clau d'humor, el que necessitaria voluntaris.

A priori havia pensat fer o be una nova versió d'un vídeo que vaig fer per un altre grup on estava fa anys i que he perdut, amb musica de Benny Hill, on es veu en una càmera fixe un soldat aliat sent perseguint per tres talibans de dreta a esquerra de l'escena, i amb el "waka waka" del pacman, i després els tres talibans d'esquerra a dreta fugint del mateix aliat però pilotant un tanc i el títol final que ja veureu.

Una altre idea es fer la parodia típica dels monty python, on estan conversant dos companys d'oficina i van veient com cauen persones per la finestres, discutint si es un dels seus amics. Parodiat per exemple al BF2 en aquest vídeo.

Un altre que havia pensat es posar dos franctiradors a un edifici alt, que vegin un objectiu i que demanin suport aeri, els hi confirmin, i al cap d'un moment se senti amb l'ACRE un soldat caient del cel dient "INCOMIIIING!!!" com si fos ell el suport aeri, i òbviament s'esclafi contra el terra.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Em presento voluntari. Pel tema d'edició de video he treballat una miqueta amb edició de curts amb Adobe Premiere i també tinc coneixements de Autodesk Maya.
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#3
Jo no tinc ni idea de edició de vídeos, però si necessites ajuda en algo ... (i no vull ser el que s'esclafa contra el terra ç;)
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#4
Jo em dedico al marqueting. Amb els videos humoristics, La diferencia entre fer un video divertit (que inclus sigui candidat a ser viral) i fer el ridicul, es molt prima. Es una cosa amb la que hem d'anar amb molt de compte si el que volem es promocionar la nostra marca "Cavallers del Cel".

Personalment m'estimo més els videos de caire epic, plens d'acció, d'uns 30 segons de durada com a màxim, resaltant la vertent realista i de simulacio "hardcore" i sobre tot, de joc cooperatiu, que pugui atraure el interes de jugadors que ara passen el temps al battlefield o el MOH.

Dit aixó, em presento voluntari per el que faci falta
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
He trobat aquest magnific addon, la GCam, per editar vídeos a l'ArmA2, et dona càmera lliure, a mes inclou diferents coses molt útils, pots augmentar i disminuir el camp de visió, pots ralentitzar la velocitat del simulador, aixi t'estalvies un munt de feina de postproducció, suavitza els moviments, una passada. La pega es que des del pegat 1.60 de l'ArmA2 que no la càmera no segueix be les unitats, llavors de moment s'ha de fer sense l'opció de seguiment que anava molt be, he estat mirant i suposadament l'autor havia de treure una correcció, però d'això ja fa mig any.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
jajjaja waka waka waka waka

Com a conya està molt bé però no se si voleu fer alguna cosa més seriosa. Jo vaig comentar un dia de fer un video barrejant un entrenament d'airsoft dels cavallers amb imatges de l'arma2. Duració 2 minuts.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
Aquest es una parodia de un anunci de reclutament "army strong" dels estats units, pero, trobo que una cosa així valorant el team play, la acció, la responsabilitat al comandar o obeir, etc... pot ser molt mes "enganxador" que el estil "benny hill"

[youtube]04IH-E6-Hc8[/youtube]

Per verure videos de reclutaments de varis clans, senzillament teclejeu a la casella de busqueda del youtube ARMA2 i Recruit i veureu un munt. Podem agafar el millor d'ells per fer-ho nosaltres.