Duke Nukem Forever anunciat per a maig.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Doncs si, el videojoc mes vaporware* de l'historia (amb el permís de Fighter Ops), per fi a sigut anunciat oficialment i ja tenim data, el 6 de maig d'aquest any. I l'anunci ve acompanyat amb un tràiler.
* Vaporware significa joc fantasma, joc que en realitat no existeix.

[youtube]77BiMIOn_dE[/youtube]

No m'ha acabat de convèncer, té moments molt Duke Nukem, les ties del streaptease, les col.legiales lesbianes, la pixada a l'urinari, però tinc els meus dubtes, ja veurem quan surti que tal està.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Ja tenim el primer avanç de Meristation, després de provar una demo single de 2 hores. I pel que expliquen, podem respirar tranquils, encara que l'apartat gràfic no sigui una meravella, aquí el que compta és que es mantingui fidel i la diversió, i segons sembla ho tindrem assegurat.
Només hi ha un punt que em preocupa, la versió en castellà estarà totalment localitzada, inclòs veus, el redactor comenta que potser es podria seleccionar que veus volem escoltar, però ho dubto. Jo ho tinc claríssim, si no es pot triar, em compraré la versió en anglès, em nego a escoltar els insults, les blasfèmies, i les porcades que deixa anar Duke en una llengua que no sigui la que vaig escoltar en la meva infància.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#3
Viper said:
em nego a escoltar els insults, les blasfèmies, i les porcades que deixa anar Duke en una llengua que no sigui la que vaig escoltar en la meva infància.

bitch'em! That's gotta hurt!.... ahhh! much better!*


Totalment d'acord Viper :çsi:



*Putejals! Això te de fer mal!... ahh, molt millor!