Dragon Age: Inquisition

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Tot i que no m'agraden els jocs que has de portar mes d'un personatge (per això mai m'han atret els Baldur's Gate i companyia) i que prefereixo els de primera persona, he de reconeixer que el DAO, el primer que van treure, tenia una historia interessant.
Aquesta nou, el tercer crec, no te mala pinta, els gràfics son molt macos, i la dinàmica de combat sembla prou interessant. Per altre banda, sembla que han fet com Bethesda i la seva franquícia TES, i han simplificat el sistema, he vist que les armadures semblen tenir nomes un valor, la defensa, per exemple.
Però be, sembla interessant, i després de la merda del TES Online i a l'espera del The Witcher 3, pot ser una bona opció.

[youtube]PYDh6z-56eo[/youtube]
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
Jo sóc al reves, odio els First Person i més en jocs de rol, en canvi Baldur's Gate, Neverwinter Nights, etc els trobo genials. Suposo que em recorda els jocs de taula on sempre hi ha diversos personatges jugadors. Sobre gustos...

A veure què tal aquet Dragon Age... L'Origins estava molt bé.
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#3
Jo soc com en Víper amb aquests jocs i amb aquest em passa el mateix, deu ser el sistema de combat. Tot i això, el 2 va ser un desastre en tots els aspectes, sobretot en el tema de reutilització d'escenaris que l'arribava a fer ridícul. A veure si aquets és una mica més decent que l'anterior i permet disfrutar d'una bona història.
L'altra qüestió sera veure el tema dels DLC. Aquest és un dels pitjors jocs en aquest aspecte. T'omplen de 20 DLC que t'obliguen a rejugar el joc per 4 quest noves.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#4
Algú l'ha provat? Jo sóc una mica reticent a comprar-lo després dels fiascos com Mass Effect 2 i 3 i Dragon age 2. M'he llegit les crítiques, que són bones, però també eren molt bones pels altres dos jocs així que abans de comprar-lo preferiria unes impressions de primera mà d'algú que l'hagi jugat.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#6
I totes les critiques al metacritic? ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D No et trec la raó Viper, me n'acabo d'adonar. Una raó de més per ser cautelós a l'hora de comprar-lo i esperar a webs especialitzades que el revisin. No em crec gaire les crítiques que surten més aviat que els jocs en si, fan olor a... marqueting!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Precisament les critiques a Metacritic son de les webs especialitzades. A les webs que es dediquen a aquest mon, les companyies els hi envien demos de prova o fins i tot versions quasi acabades perque puguin fer els anàlisis pels seus lectors. Es per això que ja veus anàlisis, però son nomes de webs dels sector.
Concretament a Metacritic es la columna de User review el dels usuaris, per això encara està buida ç;)
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#8
Jo no me n'enfio gaire de revistes com pcgamer & Co. Prefereixo altres tipus rpgcodex.net o gamebanshee que són molt més crítiques amb el sistemes/regles que utilitzen que les més "comercials".
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#9
En fi, ara si que ja ha sortit. He estat mirant les crítiques a metacrític i mentre que les revistes especialitzades li dónen molt bona nota, els usuaris de PC el deixen per terra. El més comú és:

- Els controls en PC simplement no funcionen amb teclat i ratolí.
- Història pèssima i diàlegs absurds.
- Es fa sentir com un MMO.
- Gràfics poc optimitzats.

Sembla ser que no me'l compraré
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#11
Jo l'he provat durant la setmana santa a casa d'un company durant un parell d'hores i és el que m'esperava. La història és molt típica Bioware, resulta previsible en molts moments i el joc en si és molt fàcil si el compares amb un Original Sin, Pillars of Eternity etc.

És un joc que està pensat per un públic al que li agrada el Rol però que no vol aprofundir massa en el sistema, que és molt simple en la meva opinió. La càmera no dóna una bona visió tàctica i a mi em recorda molt a un MMORPG però en un sol jugador. Jo no el recomano i el situo entre DA:Origins i Dragon Age II.