Divendres 29 de juliol a les 22:00 - Insurgency Tanoa [APEX]

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#1
REQUISITS

ArmA3 + APEX + Estàndard CC

SERVIDOR

?

APUNTATS

- SilverArrow
- Flanagansito
- Atunero
- Kronus

ASSISTENCIA

- SilverArrow
- Flanagansito
- Atunero
- Kronus
- Moska
- LaResistance Mike
- Magnetar
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#9
Re: Divendres 29 de juliol a les 22:00 - Insurgency Tanoa [A

Viper said:
ShadowFurtive said:
Totes les noves misions son Apex :çno:
Tens raó, vam dir que faríem meitat i meitat i portem ja 6 missions seguides APEX.
No. Vam dir que fariem la meitat fins que arribes APEX, a partir d'aleshores s'incrementaria. I hem fet 2 d'APEX i 1 de Altis per setmana.

Està tot apuntat i revisat per el staff:

viewtopic.php?f=26&t=4809
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Re: Divendres 29 de juliol a les 22:00 - Insurgency Tanoa [A

Text agafat del teu enllaç.

- El ritme de partides oficials (a.k.a les dels dissabtes) serà l'habitual fins a la sortida oficial d'APEX (probablament aquest mes). A partir d'aleshores l'ús de l'expansió serà introduït gradualment fins a esdevenir pràcticament obligatori per a totes les partides.
L'APEX va sortir el 11 de Juliol i des de llavors, com es veu a la imatge, no hi ha hagut cap mes partida que no fos amb APEX. Això de gradual no te res.



No em complert el que vam dir, i es normal que algú estigui descontent. Hauríem de fer alguna partida extra sense APEX per compensar.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#11
Re: Divendres 29 de juliol a les 22:00 - Insurgency Tanoa [A

Viper said:
No em complert el que vam dir, i es normal que algú estigui descontent. Hauríem de fer alguna partida extra sense APEX per compensar.
T'oblides que totes les partides d'entrenament oficials del dilluns han sigut sense APEX. Ergo de 3 events cada setmana, 2 eren amb APEX i un amb Altis (un terç pels de la LOGSE). Això vol dir gradual si tenim en compte que abans es podien fer fins a 50% de cada.

Hem complert al peu de la lletra.

Ja vas veure al Whatsapp que el divendres que ve vaig dir de fer una missió a APEX, per tant no entenc el drama. Però com sempre, si algú vol proposar partides és lliure de fer-ho.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Re: Divendres 29 de juliol a les 22:00 - Insurgency Tanoa [A

SilverArrow said:
Viper said:
No em complert el que vam dir, i es normal que algú estigui descontent. Hauríem de fer alguna partida extra sense APEX per compensar.
T'oblides que totes les partides d'entrenament oficials del dilluns han sigut sense APEX.
Les classes no son partides, son classes, no es fa cap missió, així que no s'ha fet cap partida sense APEX.