Divendres 24, partida ArmA 3 "Combat dinàmic" a les 23h

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC

SITUACIÓ
Tropes rebels amenacen la pau a l'illa d'Altis, la situació posa en perill els civils mentre els països aliats miren cap a un altre costat degut a interessos econòmics. Degut a la delicada situació política, el nostre país nomes ha pogut establir una petita Base d'operacions avançades (FOB en anglès), el Campament Cavallers, que amb la seva limitada disponibilitat de recursos haurà de mirar de mantenir la pau com pugui en la seva zona d'operacions.

La nostre part en aquest conflicte serà la de mantenir l'ordre i evitar que un exercit rebel venjatiu crei baixes a la població civil. Un tasca difícil atès que Altis te una important quantitat de població civil ocupant gran part de l'illa.


FORCES AMIGUES

- Batalló amfibi Garotes de la mort

- Batalló blindat Gossos de Guerra

- Esquadró de combat Voltors

- Esquadró de transport Vueling

- Flotilla de combat "Neptú"
-- 1 EADR "Equip Amfibi de Desplegament Ràpid".

FORCES ENEMIGUES

- Patrulla de infanteria motoritzada
- S'estima que els rebels tenen pocs vehicles blindats pesats.
- No es preveu antiaèria.

MISSIÓ

A determinar pels líders segons els informes d'última hora de l'activitat hostil a la zona.

EXECUCIÓ

Intel·ligència informa d'un segrest d'un avió per terroristes a la zona de Takistan. Els terroristes s'han parapetat a l'aeroport amb reforços. El govern local ha contactat amb l'alt comandament perquè les negociacions no estan arribant a bon port. Ens requereixen per fer una inserció ràpida amb transport aeri a la zona d'operacions. Es recomana fer la inserció a la taulada de l'edifici on es té confirmació que hi ha ostatges.

Més informació a les 23:00.

Tasques
- Neutralitzar l'amenaça
- Evacuar els ostatges

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- El portaavions Mare Nostrum proporcionarà el suport proper.
- L'evacuació medica serà a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- Les missions CAS seran a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- El foc de suport esta proporcionat per 4 peces mòbils d'artilleria M4 i 4 peces mòbils llançacoets M5 Sandstorm MLRS.

Abastiment
- Dins la base hi ha armament general.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

ROLS

ESQUADRA ALFA 1 - Canal alternatiu 5 - Freqüència 41

ALFA 1-1 - Element de tiradors- Canal 1 - Freqüència 201
- Tirador lider: Lliure
- Tirador: Lliure

ALFA 1-2 - Element de suport - Canal 2 - Freqüència 202
- Lider d'esquadra i patrulla: Lliure
- Fuseller automàtic M240: Lliure
- Metge: Lliure
- Granader: Lliure

ALFA 1-3 - Element d'assalt - Canal 3 - Freqüència 203
- Lider d'equip: Lliure
- Fuseller + AT4: Lliure
- Fuseller automàtic M249: Lliure
- Granader: Lliure

ALFA 1-4 - Transport aeri - Canal 5 - Freqüència 41
- Pilot lider: Lliure
- Co-pilot: Lliure
APUNTATS

- Magnetar
- Eduard
- ZeroQ
- Silverarrow
- Moska?
- Anthas
- Perdiz

Han participat
- Magnetar
- SilverArrow
- Arnau002
- Eduard
- Moska
- Anthas
- Perdiz
- Diplock
- ZeroQ
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
Apunteu-vos els que podeu que provarem avui el mapa de Takistan i farem una inserció en calent amb helicòpter a una taulada :çruc: I sí faré de pilot! (si es que no hi ha cap altre valent :çboix: )
 

Perdiz

Nou usuari
2 Maig 2015
18
0
0
#9
M'apunto
___________________________________________________________

Acabo de veure que la misio es a Takistan i no tindre el mapa a temps, ja que la meva conexio es la que es i 6gb signifiquen 3 hores de descarga. Si per X milagros de la vida el tingues a temps, vindria. Pero es bastant imposible ja que la misio es d'aqui 2 hores.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#11
Encara que no tingueu el mapa de Takistan entreu. Si veiem que son diversos els que no tenen el mapa de Takistan mirarem de llançar sense aquest mapa.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#13
Jo només tinc el que descarrega l'armasync automàticament així que segur que em falta el mapa i el mòdul aquest rus. Entre això i que fa molta calor ja provaré de venir el dilluns.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#14
Al final ho farem normal sense Takistan perquè no tothom ha tingut temps de descarregar-ho o sigui que podeu entrar tots. Estic preparant la missió